שר הביטחון, משה בוגי יעלון, התייחס הבוקר (חמישי) בגלי צה"ל ליום שאחרי הבחירות, ואמר כי בליכוד לא שוללים ישיבה משותפת בממשלת אחדות עם המחנה הציוני. עם זאת יעלון סייג את דבריו ואמר כי הליכוד לא יסכים לרוטציהבראשות הממשלה.. "אנחנו לא אמרנו לא על שום דבר", הבהיר יעלון, "אבל ברור לחלוטין שקודם כל צריך לייצר גוש טבעי - קואליציה טבעית שהיא גוש ימין, ואחר כך אם מישהו רוצה להיצטרף שיצטרף".

שר הביטחון התייחס גם להתנצחות שקיים עם יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט לפני יומיים, ואמר כי מבחינתו הוא ישמח להחזיק בתפקיד שר הביטחון גם לאחר הבחירות: "מבחינתי, תיק הביטחון מעולם לא היה ג'וב או סידור עבודה", אמר יעלון. "קודם כל זאת אחריות גדולה מאוד ועבודה קשה מאוד. זה לא משחק ילדים ולא עניין לסיסמאות ששמענו לצערי תוך כדי מבצע צוק איתן ואחריו", הוסיף. 

שלשום, 
בריאיון לתוכנית נכון להבוקר בגל"צ, תקף יעלון את בנט ואמר: "מי שמותח ביקורת על צה"ל בזמן לחימה הוא מבחינתי מוקצה". בנט, ששהה באותו זמן בארצות הברית יחד עם ראש הממשלה, לא נשאר חייב ולשכתו הגיבה: ״לא נעשה פוליטיקה בזמן שראש הממשלה והשר בנט נמצאים בשליחות לאומית בארצות הברית, ואנו קוראים גם לשר הביטחון לנהוג כך. ההצבעות של שר הביטחון כדי למנוע את מבצע המנהרות מעידות בעד עצמן, אך למרות זאת ראוי שישמור על קור רוח״.