יאיר לפיד הגיע היום (חמישי) להפגנה של עובדי כי"ל, אשר נאבקים בהנהלת החברה בניסיון למנוע את הפיטורים, שצפויים להיכנס לתוקף ביום ראשון הקרוב.

יו"ר יש עתיד התייחס למשבר ותקף את ראש הממשלה, כשהוא קורא לו להפעיל את מניית הזהב על מנת לחלץ את העובדים מהמצב הקשה בו הם נמצאים.
"יש לי הצעה לכבוד פורים", אמר לפיד והמשיך: "ליום אחד, שראש הממשלה נתניהו יתחפש למישהו שאכפת לו ממשהו חוץ מעצמו. אם נתניהו יתחפש ליום אחד למישהו שאכפת לו אז ביום אחד אפשר למנוע את המשבר הזה. הוא לא עושה את העבודה שלו אז אנחנו נעשה את העבודה שלו במקומו. את הפיטורים האלה אנחנו נמנע, אנחנו אתכם, אנחנו ראשונים אתכם, לא נעזוב אתכם עד שהדבר הזה ייפתר."

ההפגנה קרתה אל מול משרדי החברה ולפיד המשיך ואמר: "תפעיל את מניית הזהב שלך ותודיע שהם לא יקבלו את הזיכיון אלמלא יבטלו את הפיטורים השערורייתיים האלה. תעשה את העבודה שלך  - תבוא לפה, תעשה את העבודה שלך ותמנע את הפיטורים שלהם". 
"אם יום אחד אתה משחק אותה מישהו שאכפת לו אז תטפל בפריפריה של מדינת ישראל שאתה לא מטפל בה כבר 10 שנים, בחינוך, בבריאות של הילדים שלהם, לך תעשה את העבודה שלך." אל לפיד הצטרפו שר הרווחה לשעבר, מאיר כהן וחיים ילין, שנמצא גם הוא ברשימת "יש עתיד".