הביקורת נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מגיעה גם מתוך ביתו ובצורה חריפה ביותר. מספר 36 ברשימה מהפלגה לכנסת ויו"ר ועד העובדים ברשות שדות התעופה, פנחס עידן, שלח אמש (ראשון) מכתב חריף לראש הממשלה, בעקבות סרטון הליכוד שבו נערכה השוואה בין עובדי מדינה למחבלים.



"מדובר בתשדיר בחירות מביש, שערורייתי ומסית נגד ציבור שלם של עובדות ועובדים שהקדישו את מיטב שנותיהם לטובת מתן שירות לציבור הישראלי", כותב עידן במכתבו. "ההשוואה בין עובדת ברשות השידור ועובד נמל לבין פעיל חמאס היא מקוממת, פוגענית ומסיתה. זהו שפל חסר תקדים".



עידן פנה לנתניהו: "אדוני ראש הממשלה, כל חיי אני איש ליכוד. יתרה מכך, בבחירות המקדימות האחרונות בליכוד אף התמודדתי ברשימה הארצית. אני מאמין בכל לבי בדרך של הליכוד, במורשתו של ז'בוטינסקי ודרכו של מנחם בגין. היום, כאיש ליכוד המייצג אלפי עובדים - אני מתבייש. עובדים רבים, שבמשך שנים הצביעו לליכוד טוענים בפניי כי לא יוכלו להצביע יותר למפלגה שהפכה ציבור עובדים שלם לאויב. לא ברור לי מה מקור הגאווה בפיטורי עובדים, בפלגנות ובליבוי שנאה. לא ברור לי כיצד בקמפיין הליכוד הפכו כל עובדי המגזר הציבורי, ואולי גם המגזר הפרטי, לאויבי העם".
 

בהמשך דבריו כתב עידן: "גם אם ממשלה מחליטה להוביל רפורמות, לכל הפחות זכאים אותם עובדים הנפגעים לחמלה, בוודאי לא לבוז ולהסתה כנגדם. זו אינה דרכו של הליכוד. אלה אינם הערכים עליהם גדלנו. תפקידך כראש ממשלה, בין היתר, הוא לאחד את השורות ולפעול לטובת כל אזרחי ישראל - לא נגדם.
כמי שמייצג במשך שנים רבות אלפי עובדים בשירות המדינה, אני דורש ממך להתנצל באופן פומבי ואישי על הפגיעה החמורה בציבור עובדים שלם הפועל למען אזרחי ישראל. עליך לקחת אחריות, כפי שמנהיג מחויב לעשות, לחזור בך מהתשדיר ולצאת בהתנצלות בלתי אמצעית, לא באמצעות דוברים או בשם המפלגה, כי אם בשמך".