בעוד שיושב ראש ש"ס, חבר הכנסת אריה דרעי, הכריז כי יתמוך רק בממשלת ימין בראשותו של בנימין נתניהו, הרבנית עדינה בר שלום, בתו של הרב עובדיה יוסף ומי שעומדת בראש מועצת הנשים של ש"ס, הביעה את חששותיה מפני מפלגת ימין קיצונית.
בר שלום, השתתפה אמש (שני) במפגש שקיימה יוזמת ז'נבה בו השתתפו פעילים פוליטיים ממפלגות שונות, ביניהן הליכוד, המחנה הציוני והמפלגות החרדיות, והתייחסה למערכת הבחירות ולסוגיית הסכסוך הישראלי-פלסטיני.
בהתייחסות למערכת הבחירות הנוכחית, בר שלום הביעה את דאגתה ואמרה: "אני מפחדת מההשלכות שיהיו לממשלת ימין קיצונית. אנחנו לא רוצים מדינה דו לאומית. אם נמשיך במצב הקיים – לשם נגיע. הרבה דם נשפך פה ומדי כמה שנים יש עוד מלחמה. החלופה היחידה היא שתי מדינות לשני עמים. ככל שעובר הזמן נגיע להסכם גרוע יותר. אם יהיה מהלך מדיני בממשלה הבאה, ש"ס, דרעי והח"כים ידחפו בכל הכח". 

בר שלום תקפה את אלי ישי, יושב ראש מפלגת יחד, ואמרה: "היחידי שלא הלך בדרכו של אבא הוא אלי ישי. אבא אהב את אלי ישי, אך לא אהב את דרך הימין. ישי חבר לאלו שעולים להר הבית, דבר שאבא אסר לחלוטין. אלו שעולים להר הבית גורמים לשפיכות דמים".
בר שלום התייחסה לבעיות הקיימות בחברה הערבית ולא חסכה בביקורת: "משום מה שכחנו שאנחנו גרים במדינה שחיים בה גם ערבים וקיפחנו את הזכויות שלהם. אין להם שמות של רחובות, החיים שלהם נראים נורא. זה משריש בתוכם את השנאה. במקום שהם ישמשו גשר לפלסטינים, הם נמצאים במקום שהם לא יודעים איך לבחור. אילו מדינת ישראל הייתה יודעת לעגן את זכויותיהם כמו שצריך, לא היינו בבעיה כזו".