דבריו של יו"ר המחנה הציוני, יצחק (בוז'י) הרצוג באולפן מעריב לפיהם הוא " לא שולל" חברות של ח"כ אחמד טיבי בוועדת חוץ בויטחון של הכנסת עוררו סערה רבה המערכת הפוליטית. הערב התייחס לדברים בן כספית, שראיין את הרצוג באולפן, בתכנית "5 בערב" ברדיו 103FM. 



כספית אמר למגישי התכנית הילה קורח ואריה אלדד: "זה כל כך פתטי. ריאיינתי את יצחק הרצוג לאולפן הבחירות של מעריב. כל מי שרוצה יכול לראות את הראיון. בסוף הריאיון יש קטע בו נשאלות שאלות והמראויין יכול לענות רק בכן או לא. שאלתי אותו על אחמד טיבי בוועדת החוץ והביטחון והוא אמר 'לא שולל'. זה רץ כמו אש ברשת, כשבעצם גם נתניהו לא יכול לשלול את זה וגם לא בנט. הרי היו שני ח"כים ערבים בוועדה אם אני זוכר נכון, האשם מחמיד וטאלב א סאנע". 


"על פי חוק אי אפשר לשלול חברות של ח"כים ערבים בוועדת חוץ וביטחון. זה כבר קרה ומדינת ישראל שרדה. מליאת חוץ וביטחון הופכת להיות סוג של סוכנות ידיעות ואומרים שם פחות דברים מסווגים שהולכים לוועדות המשנה שלה. אני רואה עכשיו שנתניהו שיתף את זה בעמוד הפייסבוק שלו. בפוסט שהוא העלה הוא שידרג את זה בשקר שהרצוג רוצה להפוך את טיבי ליו"ר ועדת חוץ וביטחון". 

עוד אמר כספית, כי כדי לשנות את זה צריך לשנות את החוק. "אנשים הרימו גבה והורידו אותה. אין מישהו שתומך בשלטון חוק שיגיד שהוא יכול להתנגד לזה".