הקמפיין נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יגיע היום (חמישי) לאחד משיאיו בשעה שעמותת הרוב החדש תפיץ ברחבי הארץ חצי מיליון עותקים של עיתון סטירי בשם "ישראל מחר" שכותרתו "נפרדים מבנימין נתניהו". העיתון הוא מעין חיקוי לחינמון "ישראל היום" התומך בנתניהו.



העיתון מסכם בדרך סאטירית את שנות כהונתו של נתניהו כראש הממשלה באמצעות אלבום תמונות, ידיעות סאטיריות ומודעות שמציגים פנים שונים של "התנהלותו של נתניהו, מעשיו ומחדליו”. בין היתר מתפרסמות בו "מודעות אבל". באחת מהן נכתב: "המומים אנו עם הילקחה מאתנו בטרם עת של ממשלת נתניהו הלכה לנו המדינה, שלדון אדלסון ומשפחת ישראל היום".



"ישראל מחר", שמאחוריו עומד היועץ האסטרטגי אייל ארד, יופץ היום בחינם בכחצי מיליון עותקים בתיבות דואר ובנקודות חלוקה במרכזי הערים בישראל במהלך היום "כדי שישמש חומר למחשבה לציבור בבואו לשקול את הצבעתו בבחירות הקרובות". כמו כן הוא יעלה באינטרנט במהדורה דיגיטלית.



בהודעה לעיתונות נאמר כי "ישראל מחר" הוא עלון סאטירי ביקורתי שמוגש כחומר למחשבה על ידי עמותת הרוב החדש, תנועה בלתי מפלגתית לקידום ערכי הרוב בישראל, ואין בו כדי לעודד הצבעה למפלגה מסויימת".



בהודעה גם נאמר: "למותר לציין שכעלון סאטירי הידיעות שמתפרסמות בו לא התרחשו באמת וזאת בניגוד לעיתונים אמיתיים המפרסמים אמת צרופה".