יממה לאחר הסערה ברשת בעקבות הדברים שאמר ל"מעריב אונליין" על אחמד טיבי, התראיין היום (חמישי) יו"ר המחנה הציוני, יצחק (בוז'י) הרצוג , ב-103FM והתריע מפני "הסתה חמורה ברשת החברתית".



המועמד לראשות הממשלה אמר בנושא טיבי: "כל מי שחי בכנסת ונמצא שם, יודע שלא אני קובע מי חבר בוועדה, אלא כללי הכנסת. היו בעבר בוועדת חוץ וביטחון ערבים וכאשר נשאלתי על כך אמרתי שאני לא יכול לפסול את זה. התגובה של ביבי מראה עד כמה הוא לחוץ, לא זאת בלבד שהוא לקח שאלת טריוויה, הוא סילף אותה בצורה שקרית. יש כאן סוג של הסתה בלתי פוסקת והציבור לא קונה את זה". 



הרצוג גם התייחס לכך שנתניהו סירב להתראיין לערוץ 10 כיוון שרביב דרוקר היה אמור לראיין אותו: "אני חושב שזאת שערורייה אמיתית, אף פעם לא הסתרתי את האמת. עובדה, אני מופיע גם במקומות שקורעים לי את הצורה, "גם אתה" (בן כספית) "קרעת לי את הצורה בעבר. אין לי חוסר ביטחון עצמי כזה. הוא חושב שזה עסק פרטי שלו".  



על האפשרות למהפך אמר: "אני מודע לסיטואציה ואני עובד על זה קשה, כל הזמן הייתי בטוח שזה אפשרי. אני לא עף על עצמי ולא מתייהר. אני מדגיש בפני כולם, אין מצב שמישהו יישאר בבית. חייבים לבוא להצביע וחייבים לעשות זאת עבורי. צריך קואליציה חזקה ואלטרנטיבית שייתן לי את הכוח".


הרצוג התייחס למספר נושאים בוערים שעומדים על הפרק וגם הודיעה כי למרות השמועות, ציפי לבני לא תודיע על פירוק הרוטציה: "השותפות בינינו היא טובה מאוד, אני מכבד אותה מאוד".
 
על תוצאות הסקרים, שמנבאים כי יהיה לו קשה להרכיב קואליציה אמר: "אני בוחן את היכולות שלי. יש לי מיומנות פוליטית, אבל בגלל זה אני מסביר לכולם שלא יחזרו על הטעויות ל-2013 ושיתנו כוח למפלגות גדולות. על האפשרות לממשלת אחדות אמר: "אני יכול לעבור על כל השנה האחרונה. כל פעם דיברו על זה שנלך לאחדות. אין טעם לחזור על כך. אני יודע לפרוץ תקרות זכוכית ולהגיע ליעד, אני חושב שבימים שנותרו, אני רוצה לגרום לכך שתהיה תוצאה אחרת.
"אני מאפיין רצון עצום של הציבור לשינוי, ישנו מעבר של תומכי ליכוד שפשוט נמאס להם. הם באים ומדברים וחשוב להם אחדות, אני אאחד את העם, לא פסלתי אף מנהיג, בכל מקום אומרים לי "אל תלך עם זה וזה", אני אומר שזאת המערכת הפוליטית, צריך להתנהל בתוכה".

לסיום התייחס הרצוג לימים האחרונים של הקמפיין ואמר: "אנחנו חורשים את הארץ, מתראיינים ללא הרף, אני מקווה שהמערכת הארגונית תעבוד טוב, שלא יהיו שאננים ויהירים. אמרתי היום בישיבת סיעה: 'רבותיי אם מישהו מתלבט אם לומר משהו או לא, עדיף שלא תאמרו'.