משה כחלון, יו"ר מפלגת כולנו, שסייר היום (שישי) בחדרה, התייחס להתנהלות הפוליטיקאים לקראת יום הבחירות: "אנחנו עדים בימים האחרונים ובשעות האחרונות להתקפות – ימין, שמאל, אני רוצה להבהיר בצורה חד משמעית – אני איש המחנה הלאומי החברתי. הבחירות האלה הן לא על ימין ושמאל, הן על אנשים. הליכוד שכח את הדרך".



כחלון הוסיף כי ההישגים שיהיו משמעותיים מבחינתו הם "לשים את הבן אדם במרכז, שיהיה לו פעם סיכוי לקנות דירה, שיהיה לו סיכוי להתחתן, לבנות בית ולמצוא מקום עבודה נורמאלי ולחיות בכבוד, שהמשכורת לא תיגמר לו אחרי שבועיים". כמו כן, תקף כחלון ואמר: "מי שלוקח אותנו לימין ושמאל לוקח אותנו למקומות שאין בהם תשובה".



כשנשאל על דבריו של יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, אמר כחלון: "אני רוצה להודיע לך מר בנט, זה שאני לא תימהוני כמוך ואני לא מנוער הגבעות זה לא אומר שאני לא איש המחנה הלאומי. כשאני הייתי במחנה הלאומי אתה לא ידעת מה זה בכלל. עד היום רק דיברת וקשקשת, לא עשית דבר. אולי סוף סוף תעשה משהו ותנסה להידמות לאנשים שייצגו את המחנה הלאומי כמו זבולון המר וחנן פורת – אנשים כאלה היו מתביישים לראות שאחד כמוך הוא הכפיל שלהם. אתה לא צריך ללמד אותי".




כחלון מסייר בחדרה. "הבחירות האלה הן לא על ימין ושמאל, הן על אנשים"



כמו כן, התייחס כחלון להיצמדות ראש הממשלה לחשיבות האיום האיראני: "אפילו אדם אחד, לא צעירה ולא צעיר לא עזבו את הארץ בגלל האיום האיראני ובגלל דאעש. הם עוזבים את הארץ כי הם מרגישים שאין להם סיכוי, כי הם מרגישים שהם איבדו את התקווה. אנחנו רוצים להחזיר להם את התקווה ואנחנו נחזיר להם את התקווה."