שר החוץ, אביגדור ליברמן הגיע היום (ראשון) למערת המכפלה ושיגר משם מסר מרומז לגבי תמיכתו הפוליטית ביום שלאחר הבחירות.



ליברמן אף תקף את מנהיגי הימין האחרים ושיגר מסר ברור: "אנחנו באים למערת המכפלה כמיטב המסורת, הגעתי לכאן ב-96 וברגע קריטי יצאנו מתל אביב וכאן התבשרנו על הניצחון, גם ב-2013 הגענו לכאן, כמו בכל מערכת בחירות וזה תמיד עוזר".



"כדאי מאוד להדגיש שהמחנה הלאומי האמיתי נמצא כאן, לא במקומות אחרים, יש הרבה דיבורים, הכל 'פרולה פרולה', הכל במקומות אחרים, הכל 'כאלם פאדי'. הימין האמיתי שיש לו דרך ונחישות ויודע מה הוא רוצה זה כאן. אנחנו לא מסרנו את חברון ותמיד הצבעתי נגד שחרור מחבלים. תמיד דרשנו לחסל את החמאס וכולנו הצבענו נגד ההתנתקות. זה מסר חשוב".


ליברמן שיגר מסר לבוחריו ואמר: "אני רואה את עצמי חלק מהמחנה הלאומי, מה שחשוב זה עקרונות ולא הפרסונות. אני רואה את עצמי כשר הביטחון. אני חוזר ואומר, מעולם לא התחייבנו פרסונלית לאיש. גם ב-2009, כשציפי לבני קיבלה מנדט יותר מנתניהו, ולמרות ההצעות הנדיבות, הרבה יותר נדיבות ממה שהציע הליכוד, הקמנו ממשלה לאומית והפכנו את נתניהו לראש ממשלה. אנחנו רוצים לוודא שמדובר בממשלה שהולכת על חיסול החמאס ולא התנתקות ב'. אנחנו לא נזוז מקווי היסוד שלנו".
"אני לא יודע מי יהיה היום בערב בכיכר, אבל כדאי שאלו שיהיו במקומות אחרים יתחייבו על אותם עקרונות. לחסל את החמאס ועונש מוות למחבלים. ברור שאנחנו נעמוד על האינטרסים שלנו. לא תהיה התנתקות ב' ו-ג'".

כשנשאל על מי ימליץ ענה: "ממליץ קודם כל על עצמי. ננהל משא ומתן ונוודא שלא נקבל הבטחות סרק, נרצה לעשות שינויים כמו ביכולת של בג"צ לבטל את חוקי הכנסת כמו עם חוק המסתננים, או כמו ההחלטה נגד ועדת הבחירות המרכזית לגבי חנין זועבי. אנחנו רוצים משמעת קואליציונית עם אותם חוקים".
 
למרות הסקרים שמנבאים לו חמישה מנדטים, ליברמן עדיין מאמין בכך שיגיע למספר דו ספרתי: "ללא ספק, אנחנו מדברים על המספר הדו ספרתי בבחירות, בימים האחרונים עברתי עם כל המטות האלה, אנחנו מדברים על מספר דו ספרתי, כל מערכות הבחירות היינו כאן ותמיד זה עזר".