סיעת הליכוד התכנסה היום (שני) במטה הבחירות של המפלגה באור יהודה בפעם האחרונה לפני הבחירות. ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא למצביעי המחנה הלאומי להצביע ליכוד. 



"אין פריביליגיה להצביע למפלגות אחרות או לשבת בבית כי זה יוריד את מפלס הקולות של הליכוד", אמר נתניהו, שבשעות האחרונות התגייס למאמץ, "חבר מביא חבר, חברה מביאה חברה"- לצאת לקלפי ולהביא קולות מחל, מחל, מחל".



בפתח דבריו אמר ראש הממשלה: "יש עדיין פער בין הליכוד לעבודה. ב-30 השעות הקרובות אפשר וצריך לסגור את הפער, על ידי כך שכל מצביעי המחנה הלאומי יצביעו מחל".



נתניהו תקף את המחנה הציוני, ואמר כי הם עושים מאמץ ניכר להוציא את המצביעים הערבים לקלפי. "בוז'י הרצוג בונה על קולות המצביעים הערביים, וטוען שהחמאס הוא לא ארגון טרור. הדרך היחידה למנוע זאת היא להצביע מחל".



לפני ראש הממשלה דיבר יו"ר הסיעה, זאב אלקין, שאמר: "אנחנו ברגע מאוד קריטי, פה העמדות מתחדדות. הברירות הן מחנה לאומי בראשות נתניהו, או ממשלת שמאל שאין לה אפשרות קיום מלבד תמיכה של הרשימה המשותפת. מדברים על אחמד טיבי בועדת חוץ וביטחון. הם אומרים רק לא ביבי - ואנו אומרים רק לא טיבי. זה מה שעומד למבחן".