אביגדור ליברמן ממשיך במסע שלו, יממה בלבד לפני הבחירות לכנסת. 



שר החוץ ביקר היום (שני) בנתיב העשרה והמשיך הקו הנוקשה שלו לפיו הוא מתכוון לחסל את שלטון החמאס, אך הפעם גם תקף את הממשלה בה היה חבר וצייר את ההנהגה כחלשה.



"אנחנו רואים כאן, שתי אצבעות מנתיב העשרה, אנשי חמאס חמושים שלא מסתתרים ובונים שם ביצורים, זה דבר שמבשר רק דבר אחד, שהם כנראה הבינו שהיתה לנו הנהגה חלשה, שלא יודעת להכריע והם מרשים לעצמם לבנות ביצורים, לייצר טילים, לשקם מנהרות ואני חושב שהמסר הזה חייב להשתנות, ואנחנו צריכים להיות אלה שמבהירים שככה זה לא יילך".

"חיסול שלטון החמאס זה הדבר הראשון שנעשה, אם אהיה שר הביטחון הם לא יוכלו לשקם מנהרות אלא יותר לחפור מחילות כדי להסתתר שם. אני חושב שזאת באמת המשימה להבטיח לאותם תושבים, שבמשך שש שנים חוו על בשרם שלושה מבצעים. המשימה היא כרגע שהסיבוב הרביעי יהיה האחרון. מי שרוצה את מיטוט שלטון החמאס שידאג לשים ל' בקלפי".
כשנאמר לו כי היה חלק מההנהגה הקודמת אמר: "כל אחד יודע בדיוק מה היתה עמדתי לפני, תוך ואחרי המבצע. אני חושב שברור לכולם לאן אנחנו, ישראל ביתנו, חותרים. דעתי לא התקבלה. 51 יום בקבינט הייתי במיעוט, לא הגענו לרוב, אבל הצבנו עמדה מאוד ברורה ועקבית ואני לא משנה את הדעות שלי". 
"כדי שזה יהיה הסבב האחרון, ליברמן צריך להיות שר הביטחון. לכל אדם יש את הרקורד שלו ואני מציע לכולם להסתכל על התקדימים, לא יום לפני בחירות.
אין אפשרות לחתום על הסכם עם החמאס. האופציה הזאת קבורה מתחת לאדמה. אי אפשר להגיע להסכם עם ארגון טרור. אי אפשר להגיד לכולם שצריך להילחם בטרור ואז לחתור להסכמים".