חילופי דברים סוערים באמצעות התקשורת בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לח"כ אחמד טיבי מהרשימה המשותפת.

לאחר שראש הממשלה הביע דאגה לנוכח דיווחים מהמגזר הערבי על שיעור הצבעה גבוה בקרב ערביי ישראל ואמר בעמוד הפייסבוק שלו כי "שלטון הימין בסכנה. המצביעים הערבים נעים בכמויות אל הקלפי. עמותות השמאל מביאות אותם באוטובוסים”, הגיב ח"כ אחמד טיבי ואמר כי "נתניהו בפאניקה. הוא מסית נגד המצביעים הערביים שמנצלים את זכותם הטבעית והדמוקרטית ככל אזרח. נתניהו והליכוד ׳מפחדים׳ ולכן אני קורא לציבור הערבי לצאת לקלפי עוד ועוד כדי שביבי ימשיך להיות בפאניקה. השינוי בפתח".
 
לאחר מכן המשיך נתניהו וענה שוב לטיבי כי הבעייתיות היא בהתערבות עמותות השמאל: "הפסול הוא לא בהצבעת האזרחים הערבים בפני עצמה, אלא בכך שכסף ענק מחו״ל של עמותות שמאל וממשלות זרות מביא אותם בהמוניהם לקלפי בצורה מאורגנת - ובכך מעוות את הרצון האמיתי של כלל הבוחרים אזרחי ישראל לטובת השמאל״.
 
בפנייה לבוחריו באמצעות הפייסבוק אמר תחילה נתניהו: "לנו אין V15, יש לנו "צו 8", יש לנו רק אתכם. צאו אל הקלפי, תביאו את החברים ובני המשפחה, הצביעו מחל כדי לסגור את הפער בינינו לבין מפלגת 'העבודה'". בעזרתכם ובעזרת השם נקים ממשלה לאומית שתשמור על מדינת ישראל”.
פנייה זו הגיעה לאחר שעד השעה 12 בצהריים 26.5 אחוזים מכלל בעלי זכות הבחירה הצביעו בקלפיות, מול 26.7 אחוזים שהצביעו בבחירות הקודמות ב-2013, בכך התמתנה העליה שנרשמה מוקדם יותר הבוקר. קודם לכן, ברשימה המשותפת הודיעו כי הגיעו עד השעה 10:00 10% מבוחרי המגזר, נתון גבוה מאד לעומת הבחירות הקודמות, בהן הגיעו 3% בלבד.