מזכ״ל הוועדה המרכזית באש"ף, ג׳בריל רג׳וב, אמר היום (רביעי) בהמשך לניצחונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "תוצאות הבחירות בישראל, שמראות על ניצחון הליכוד בהנהגת בנימין נתניהו, מוכיחות שהחברה הישראלית היא פשיסטית וגזענית, והולכת לכיוון הקצנה״.בהודעה רשמית הוסיף רג׳וב כי "התנהגות והצהרות נתניהו בתקופה האחרונה מוכיחים שהוא מקל ראש בלגיטימציה הבינלאומית". 

סאיב עריקאת, האחראי על המשא ומתן באש"ף, הודיע כי "התשובה שלנו לניצחון נתניהו תהיה בהאצת המאמצים הדיפלומטיים בבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג".

מוקדם יותר היום אמר עריקאת ל״קול פלסטין״, כי ״ניצחון הליכוד הוא קבירת תהליך השלום. תהליך השלום נגמר. הרחוב הישראלי הצביע למען סיום תהליך השלום והמשך הבניה בהתנחלויות״.
 
דובר יושב ראש הרשות הפלסטינית נביל אבו רודיינה, הגיב גם הוא על תוצאות הבחירות, והדגיש את הדרישה הפלסטינית לפתרון של שתי מדינות: ״לא חשוב לנו מי יהיה ראש ממשלה בישראל, ומה שאנו דורשים מכל ממשלה הוא להכיר בפתרון שתי המדינות ובמזרח ירושלים כבירת המדינה הפלסטינית״.
 
הוא הוסיף כי ״נמשיך לפעול מול כל ממשלה ישראלית על בסיס זה, כאשר תכיר בהחלטות הקהילה הבינלאומית״. דוברו של אבו מאזן אמר עוד, כי ״העמדה הפלסטינית, היא העמדה הערבית, ודרושה מחוייבות של ממשלת ישראל בפתרון שתי המדינות כאשר מזרח ירושלים תהיה הבירה, אחרת לא תהיה הזדמנות לשלום״.
 
חבר הועד הפועל של אש״ף, אחמד מג׳דלאני, אמר היום לסוכנות ״מען״ כי ״הרשות הפלסטינית תחליט לגבי יחסיה ומדיניותה עם הממשלה הבאה על בסיס מחוייבות הממשלה בתהליך השלום״. השר לשעבר הוסיף, כי ״חזרת נתניהו לשלטון מחזירה אותנו למשבצת הראשונה״.
 
ארגון החמאס פרסם גם הוא הודעה לאחר הבחירות בה אמר כי "אין הבדל בין המפלגות הישראליות,יש ביניהן תמימות דעים להתכחש לזכויות העם הפלסטיני והמשך התוקפנות כלפיו. דובר חמאס, סאמי אבו זוהרי, אמר: ״ההתנגדות הפלסטינית חזקה ומסוגלת לשים חותם. על מנהיגי הכיבוש לחשוב מחדש בנוגע לעמדותיהם לאחר הכישלון בעזה״.