יושב ראש כולנו משה כחלון מתח הערב (רביעי) ביקורת על המשא ומתן הקואליציוני ואמר: "שמעתי שבמקום לעסוק בטיפול במצוקת הדיור והורדת יוקר המחיה, מישהו חושב שדחוף יותר לחלק את כלי העבודה הנדרשים לשם כך באופן פוליטי וחסר היגיון חברתי".


היום דווח כי נתניהו נפגש  עם נציגי יהדות התורה, חברי הכנסת יעקב ליצמן ומשה גפני ובמהלך הפגישה הביע את נכונותו להפקיד בידיהם את רשות ועדת הכספים ואת משרד הבריאות, שבו אמור חבר הכנסת ליצמן לכהן כסגן שר במעמד של שר אחראי על המשרד. 

ככל הידוע, כחלון  התנה את כניסתו לקואליציה בקבלת תיק האוצר בתוספת מנהל מקרקעי ישראל וכן שליטה על ועדת הכספים של הכנסת. 

בסטטוס שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו הבהיר כחלון: "איש לא ניהל איתנו עדיין משא ומתן ולכן איש לא יכול היה להסכים בשמנו לדבר וחצי דבר. לפני שקוראים כותרות - האזינו לדברים שאני אומר בקולי או על ידי מי שהוסמכו לכך.  כל היתר זה ספינים של בעלי עניין". 

אתמול פורסם כי ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם עם  כחלון, כי תיק האוצר יופקד בידיו, כפי שהצהיר נתניהו במהלך מערכת הבחירות, כך דיווח גורם בכיר הבקיא בפרטי המשא ומתן.
 
נתניהו אמר את הדברים לכחלון במהלך פגישה בארבע עיניים. השניים נפגשו לאחר נתק ממושך של חודשים ארוכים. בכך הבטיח לעצמו נתניהו את החלק החשוב ביותר בממשלת הימין, שכן בלי כחלון יתקשה נתניהו להגיע ל-61 מנדטים ללא לפיד או המחנה הציוני.