תאונת דרכים קשה בצפון הארץ הלילה (שישי). בשעה 04:30 לערך, דווח למגן דוד אדום על תאונת דרכים עצמי בכביש ג'ת-יאנוח, סמוך לכליל. חובשים שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של צעיר כבן 20.



בנוסף להרוג, פונו לבית החולים שני נפגעים, אחד מהם קשה והשני קל. עופר בנסל, פראמדיק מד"א שהגיע למקום, סיפר:  "בתעלה בצד הדרך ראינו רכב הפוך, ערכנו סריקות ראשוניות בזירה ואיתרנו בתעלה השניה צעיר כבן 20 ללא רוח חיים עם חבלת ראש קשה, ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעות שלו היו קשות מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו, בסמוך לרכב ההפוך שכב מחוסר הכרה צעיר נוסף כבן 20 עם חבלת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבי"ח נהריה כשהוא מורדם ומונשם יחד עם פצוע שהתהלך במקום וסבל מחבלות יבשות בכל חלקי גופו".


על פי נתוני עמותת אור ירוק, בכל שנה נהרגים בממוצע 40 נהגים צעירים בתאונות דרכים ומאות נפצעים קשה.
שמואל אבואב מנכ״ל עמותת אור ירוק: ״נהגים צעירים מעורבים בשיעור גבוה יותר בתאונות דרכים מאשר חלקם באוכלוסיה ולכן זה דורש מהמדינה להתייחס אליהם באופן ממוקד.

"חייבים לכלול לימודי תעבורה בכיתות י׳ וי״א, כך שהתלמידים יקבלו שיעורי בטיחות בתעבורה במשך שנתיים ויהיו מוכנים יותר להתמודד עם אתגרי הנהיגה. אפשר להציל את חייהם של צעירים רבים לו המדינה תתחיל כבר בגיל צעיר להעניק חינוך לתעבורה לנהגים צעירים".