מצוד אחר מונית ממנה ירדו בני מיעוטים שדקרו למוות צעיר אריתריאי בן 25 היום (שבת) לפנות בוקר בתל אביב.



סמוך לשעה 05.00 לפנות בוקר חצה הקורבן ביחד עם אחיו ומספר חברים את הכביש במעבר חצייה ברחוב המסגר בתל אביב. באותה שעה כך על פי החשד חלפה במקום מונית ובה מספר נוסעים כשהנהג , על פי עדויות שנגבו על ידי חוקרי מרחב יפתח, לא נותן זכות קדימה להולכי הרגל ומסכן בנסיעתו את חייהם. הולכי הרגל העירו מספר הערות קולניות בעוד שהקורבן, ככל הנראה חובט על מכסה מנוע המונית, כך עולה החשד, מה שעורר את זעמם של יושבי המונית.
 


לא ברור עדיין הרקע למעשה. זירת הרצח במסגר, הבוקר. צילום: דוברות המשטרה


על פי חומר החקירה הראשוני נראה כי מספר חשודים ירדו מהמונית ודקרו את הצעיר מספר דקירות בפלג גופו העליון, עלו על המונית ונמלטו מהמקום, כל זאת למול עיניהם של אחיו, חבריו ועוברי אורח.
 
הפצוע הועבר על ידי צוות מד"א לבית החולים איכילוב אולם שם נקבע מותו. צוות החוקרים של מרחב יפתח במשטרה שגבו עדויות מהאח, מאחיו וממספר עוברי אורח למדו כי מדובר באירוע שבמהלכו נוסעי המונית יצאו ממנה כדי לדקור את הקורבן וזאת אחרי שסיכנו את חייהם במעבר החצייה.
 
על פי העדויות מדובר בבני מיעוטים שהיו מעורבים בתקרית ואשר נמלטו מהזירה. חקירת האירוע הוטלה על צוות חקירה מיוחד (צח"מ) של מרחב יפתח במשטרה אולם בשלב זה לא ידוע האם נהג המונית היה מעורב באירוע הדקירות או שמא הסיע נוסעים וסייע בידם ייתכן אף באיומים להימלט מהמקום, או שמא הינו חלק מהחשודים שנמלטו מהזירה.
 
בשלב זה מתנהל מצוד אחר עקבותיה של המונית שנעלמה ודרכה מתכוונים החוקרים להגיע אל המעורבים שנמלטו.
 

 השוטרים בזירת הרצח ברחוב המסגר, הבוקר. צילום: דוברות המשטרה