נמשכים העימותים ברהט: מטען צינור הושלך הערב (שלישי) לעבר רכב קרקל משטרתי ברהט במהלך המהומות שמתרחשות באיזור בעקבות שני ההרוגים בעימותים עם המשטרה. איש לא נפגע. נער נפגע מיידוי אבנים וטופל על ידי הרופא המשטרתי

על-פי העדויות, צעירים יידו אבנים לעבר שוטרים וזורקים בקבוקי תבערה באזור המרכז המסחרי ברהט של העיר. גם אתמול, בתום הלווית ההרוג ברהט, החלו צעירים ליידות אבנים אל עבר המשטרה. 

מטען הצינור שהושלך ברהט. צילום: חטיבת דובר המשטרה

מפקד מחוז דרום, ניצב יורם הלוי, התייחס לאירוע ברהט, בו נהרג אדם ונפצעו 40 נוספים. הוא אישר כי אכן היה הסכם לפיו המשטרה לא הייתה צריכה להיכנס לציר בו התקיימה הלוויה, אך חוסר משמעת של ניידת המשטרה הובילה לכך והנושא נמצא בבדיקה.

מפקד המחוז הכחיש את טענות אביו של ההרוג כי הוא נורה בחצר, והוסיף: "אנחנו ממתינים לחקירת מח"ש לגבי הירי בצעיר הראשון ולפי התוצאות נסיק את המסקנות. אנו סומכים על מח"ש ועל החקירה שלה". 
 
עקב האירועים בימים האחרונים, המשטרה נמצאת בכוננות גבוהה מאוד, שוטרים רבים בכל היחידות המיוחדות ערוכים לטיפול בהתרחשויות. הלוי התייחס למטרות המשטרה ואמר: "נשתדל להרחיק מהנגב גורמים אשר מסיתים את המגזר נגד המשטרה. לא נאפשר קריאות של מנהיגים מהדרום והמצפון לפגוע בשוטרים". לפי מפקד המחוז קיים מודיעין על מי שרצה לפגוע בשוטרים: "מדובר בחמישה שוטרים שנקלעו לסכנת חיים של ממש, לא יעלה על הדעת שבישראל בשטחי ישראל יהיה מצב ששוטר יגיד שמע ישראל".