עדיין נשקפת סכנה לחייהם של שניים מהפצועים בפיגוע הבוקר (רביעי) על קו 40 בתל אביב - כך עדכן פרופ' פיני הלפרין, מנהל המיון בבית החולים "איכילוב" בו הם מאושפזים.

"הם יציבים אבל מונשמים, אך עדייין אי אפשר לומר בביטחון שהם יצאו מכלל סכנה. יש התעוררות והם מגיבים מעט, אבל מצבם מוגדר קשה ולכן מטבע הדברים התקשורת היא מוגבלת. הם נדקרו במספר איברים דקירות עמוקות שגרמו לדימומים חמורים. נכון לעכשיו אין המשך של הדימום, אבל החשש הוא שהמשך הדימום עלול לפגוע בהם" - סיפר פרופ' הלפרין. 

צפו ברגעי האימה מהפיגוע בת"א: המחבל דוקר אישה וממשיך לרוץ

אחד הפצועים קשה הוא הרצל ביטון, נהג האוטובוס. הוא סובל מפגיעה בטנית קשה בעקבות הדקירה, ונותח במהלך היום. הפצוע הנוסף עבר טיפולים לניקוז הדימום. "התקווה היא שביום-יומיים הקרובים מצבם של הפצועים קשה ימשיך להשתפר. אם עד מחר לא יהיו סיבוכים יש להניח שהם יהיו בסדר ויצאו מכלל סכנה", הוסיף פרופ' הלפרין.

מלבדם, מאושפזים באיכילוב שני פצועים באורח בינוני. בבית החולים "שיבא" נמצאים ארבעה פצועים - אחד מהם באורח קשה אך לא נשקפת סכנה לחייו. "זה שהוא לא בסכנת חיים זו נחמה קטנה", סיפרה אחותו הגדולה מיטל בבית החולים. "הוא אדם מאד עדין נפש, חובש כיפה, אנחנו עדיין בשוק. לא יאומן שזה קרה לו".