מאבטח הוצמד לראש עיריית פתח תקווה החל משישי האחרון, בעקבות איומים שהפנה לעברו ולעבר מנכ"ל העירייה יעקב ממן, תושב העיר בן 50 שנעצר בשעות הערב על ידי שוטרי תחנת פתח-תקווה. ביום שישי בבוקר, ערכו ראש העירייה ומנכ"ל העירייה יחד עם פמלייתם, סיור באתרים אליהם הובילה העירייה שלג מהחרמון, לטובת ילדי פתח-תקווה.

כשהגיעו למתחם הספורטק בסירקין, מיד אחרי שירדו מהרכב, ניגש לעברם תושב העיר, עובד עירייה, שהתנפל אל עבר ראש העיר בצעקות רמות: "תתבייש לך, אני ארדוף אותך כל החיים, בכל מקום שתגיע אני אהיה לידך, אני לא אניח לך". כשניסה מנכ"ל העירייה להרגיע את התושב הנסער, ועוד טרם ידע כי מדובר בעובד עירייה, תקף אותו החשוד, באמירה: "תשב אתה בצד ותסתום את הפה מייד לפני שנטפל גם בך".

החשוד אמר לברוורמן:
 "אפריע לך ואדאג שידעו שסגרת עסק של אישה אלמנה". רק לאחר התקרית הבינו שני המותקפים כי מדובר בבנה של אישה, שהעירייה פינתה את הדוכן שהפעילה בשכונת עמישב, כיוון שפעל בניגוד לחוק.

גם תושב המתנדב במשטרה שניסה להוות חיץ בין החשוד לראש העירייה, הותקף על ידי החשוד. פרטי האירוע הועברו לידיעתו של מפקד משטרת העיר, סנ"צ טל פיקרביץ'. עם קבלת הפרטים הוא זימן לתחנה את מנכ"ל העירייה, את המתנדב וחוקרת, על מנת שתגבה תלונה.

עם סיום מסירת התלונה, סמוך לכניסת השבת, יצאו השוטרים מתחנת פתח תקווה לביתו של החשוד ועצרו אותו. בעקבות האירוע הנחתה משטרת פתח-תקווה להחזיר לראש העירייה את המאבטח הצמוד שליווה אותו. 

ברוורמן כבר אוים בעבר ע"י גורמים שונים. מייד עם כניסתו לתפקיד, ובמשך תקופה ארוכה, הוצמד אליו מאבטח. בעירייה בוחנים עתה את הצעדים כנגד עובד העירייה החשוד במעשים.