מבוכה נוספת במשטרה: במשך מספר שעות נחקר במהלך הלילה (בין ראשון לשני) ניצב המכהן כסגן המפכ"ל במח"ש בחשד שהטריד מינית בחודשים האחרונים שוטרת זוטרה שנזקקה לסיועו, תוך ניצול יחסי מרות. במח"ש חוקרים חשד לפיו הקצין הבכיר הטריד שש שוטרות נוספות בתקופה האחרונה.
 
 במסגרת החקירה התברר כי האירוע התרחש בחודשים האחרונים, כאשר השוטרת, בשנות ה-30 לחייה, שלחה חלק מהמסרונים ששלח אליה הניצב החשוד לממונה עליה, קצין בדרגת רפ"ק, כשהיא מוסיפה עליהם את התחושות הנוראיות שלה מעצם קבלת ההודאה מהניצב ("תראה איזה בושה, איכס, תראה מה הוא שולח לי"). 
 
גורמים במח"ש מציינים כי הקצין שאליו הגיעו ההודעות לא טיפל בהם כפי המצופה והנדרש לאור חומרת המעשים ובחר להתעלם. מכאן שגם עניינו נבדק על ידי מח"ש בימים אלו כדי לקבל החלטה אם לפתוח בחקירה גם נגדו.
 
 בכל מקרה נודע כי רק במהלך שיחה אקראית בין אותו קצין לממונה עליו הוא העלה את האירועים שהובאו לידיעתו כבדרך אגב. ואותו מפקד היה זה שהעביר את הנושא לבדיקת מח"ש. חשוב להדגיש כי השוטרת לא הגישה תלונה במח"ש אולם מהעדות שנגבתה ממנה עולה כי היא הושפלה מהתנהגותו של הניצב שאת קרבתו הייתה צריכה כדי לשפר את תנאי העסקתה בארגון, וזאת לנוכח מצבה הכלכלי והאישי. 

עוד נודע כי בעקבות החקירה התחקו חוקרי מח"ש אחר עקבותיהן של שוטרות נוספות, כשש במספר. אחת מהן קשורה לעבר הרחוק שלו במשטרה, ואילו אחרות קשורות לתקופה האחרונה. נציין כי בעדותו קשר הקצין עצמו לאירועים וטען כי הוא מודע לכך שהשוטרת חיפשה את הקשר איתו בשל היותו בתפקידו הנוכחי, סמפכ"ל, וזאת כדי לקדם את תנאיה. עוד לדבריו, הוא לא ראה במעשים מעין ביצוע עבירה פלילית. 


החשד: הניצב הגיע לביתה ונשק על שפתיה
 
עוד נחקר הניצב בחשד לשיבוש מהלכי משפט וכן להשמדת ראיה עבירות שביצע מיד לאחר שקיבל את הזימון לחקירה טלפונית ישירות מראש המח"ש.
 
על פי החשד אותו ניצב מחק מסרונים ששלח לשוטרת שהוטרדה על ידו מיד אחרי שזומן לחקירה, אלא, שמסרונים אלו כבר היו ברשות המח"ש עובדה שהעמידה אותו במצב מביך בחקירה. בתום חקירתו שוחרר הניצב לביתו בתנאי מעצר בית מלאים למשך חמישה ימים.
 
עוד עולה כי הניצב באחד ההזדמנויות הגיע לביקור בביתה של השוטרת המופתעת. במקרה אחר נשק על שפתיה, כך על פי החשד, בניגוד להסכמתה. במסרונים ציין הניצב מה היה חפץ לעשות איתה ובאילו דרכים היה פועל במסגרת הקשר אם הייתה מסכימה לו.


 המבוכה במשטרה בימים אלו עצומה שכן שורת הניצבים שפסעו במסדרונות מח"ש כחשודים בהטרדות מיניות של שוטרות תוך ניצול יחסי מרות אינה זכורה לותיקי השוטרים. רק בשבת האחרונה הודיע ניצב אחר קובי כהן, מפקד מחוז ש"י על פרישתו מהמשטרה לאחר שנחקר בחשד לניצול יחסי מרות והטרדה של שוטרת זוטרה.
 
כהן פנה למפכ״ל המשטרה יוחנן דנינו וביקש לסיים את שירותו לאור הנסיבות שהובילו לחקירתו במח״ש בחשד לניצול מרות. לדבריו, "כמי ששירת 33 שנים במשטרה, וכמפקד היודע לקחת אחריות, הארגון והמשרתים בו יקרים לו ואין הוא חפץ ואף מצר על כך שהעיסוק בעניינו יפגע באופן כלשהו בהם״. 

שנה עגומה לבכירי המשטרה

בשנה האחרונה מצאה עצמה צמרת המשטרה במבוכה לאחר מספר אירועים פליליים שנחקרו. ניצב ניסו שחם, מפקד מחוז ירושלים, פוטר מהמשטרה לאחר שהוגש כתב אישום נגדו בחשד לעבירות מין. משפטו של שחם עדיין מתנהל.

לאחר מכן הובכה המשטרה לאחר שניצב מנשה ארביב, מפקד יחידת להב 433 לשעבר, נקשר לפרשת הרב יאשיעהו פינטו ועל כך שקיבל טובות הנאה ממנו. הוא יצא לחופשה בינואר ופרש משירות בחודש פברואר.


בספטמבר 2014 פורסם בעיתון הארץ כי ניצב ברונו שטיין, מפקד מחוז מרכז, שהה באירוע פרטי אותו ערך רונאל פישר, אשר מאוחר יותר נחשד בתיווך בין שוטרים לנאשמים. הוא פרש מהמשטרה. מאוחר יותר השנה החליט גם ניצב יוסי פריינטי לפרוש מהמשטרה והותיר את צמרת המשטרה בהלם. 

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יוחנן דנינו, התייחס בעבר לנושא החקירות של שוטרים ואמר: "לא אהסס להדיח קצין, ולא משנה דרגתו, אם יתברר שהעדיף את טובתו האישית על חשבון הנורמות הנהוגות בארגון".