בזמן שבני משפחתה ממתינים לה בחוץ, ביחד עם הרבה מאוד כלי תקשורת, יצאה הבוקר (שני) שולה זקן מבית הסוהר לאחר שסיימה לרצות פחות משני שליש מ-11 חודשי המאסר שנגזרו עליה בגין חלקה בפרשת הולילנד.
זקן, עדת המדינה בפרשת טלנסקי, השתחררה הבוקר (שני) מכלא נווה תרצה לאחר שריצתה כשישה חודשים וחצי במאסר. השחרור המוקדם מגיע בעקבות קיצור מנהלי הנהוג בשירות בתי הסוהר.
העונש הקצר יחסית ניתן במסגרת הסכם עדת מדינה, שבתמורה לו מסרה הקלטות שלה, של אהוד אולמרט ושל אחרים, והעידה בהליך מחודש בבית משפט המחוזי בירושלים, שגם הוא בשלביו הסופיים. 

 
זקן אמרה ביציאה מהכלא: "הדבר הראשון שאני רוצה להגיד זה 'ברוך מתיר אסורים'. תודה רבה לקדוש ברוך הוא שנתן לי לעבור את הניסיון הזה ואני מקווה שעמדתי בו בהצלחה. תודה שאתם פה, אבל אני מבקשת מכלי התקשורת - יש לי משפחה, ילדים, אמא שמחכה לי, אני נורא מבקשת שתיתנו לי ללכת אליהם ותתנו לי את הזמן. אני אדבר כשהזמן יגיע".
 
זקן, שהייתה ראש לשכתו ואשת סודו של ראש הממשלה לשעבר אולמרט, החלה לרצות את עונשה ב-15 ביולי, לאחר שביקשה להקדים את תחילת ריצוי עונשה, שעה שיתר המורשעים, בכללם אולמרט, ממתינים להכרעת העליון בערעורם, בתקווה שעונשה יקוצר והיא תבלה את ליל הסדר בחברת משפחתה.
זקן הורשעה בקבלת שוחד ובלקיחת שוחד, בקבלת מתנות ובהלבנת הון. במסגרת הסדר הטיעון היא סיפקה לפרקליטות קלטות שהובילו לחקירה חדשה נגד אולמרט ולפתיחתו המחודשת בפרשת מעטפות הכסף של טלנסקי, לצורך שמיעת אותן הקלטות ואת עדותה המתוקשרת של זקן.

מקורביה של זקן מספרים כי היא צפויה לפרסם ספר שבו תפרט על האירועים הקשורים לראש הממשלה לשעבר. למרות השחרור, על זקן נאסר לצאת מהארץ עד יוני 2015.



זקן, מלווה עם משפחתה, היום. צילום: אבשלום ששוני