הותר לפרסום שם נוסף בפרשת השחיתות בה מעורבים בכירי מפלגת "ישראל ביתנו". מזכיר המדינה בתקופת כהונתו של אהוד אולמרט, עובד יחזקאל, עוכב ביום שני לחקירה ביאח"ה, בחשד לעבירות שוחד וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.



החשדות נגד יחזקאל הן כי נטל שוחד במספר מקרים וזאת באמצעות עמותות. במקרה אחר שנחקר על ידי יאח"ה, עולה החשד לפיו קשרו שתי חשודות, בכירות במגזר הציבורי, שאחת מהן בכירה במשרד פרסום גדולה, קשר עם עובד בחברת בת של אותו משרד פרסום, ועל פי החשד פעלו להעביר תקציבי פרסום ממשרדי ממשלה לאותה חברת פרסום, ובתמורה גזרו קופון. 



יחזקאל ליווה את אולמרט גם בעיריית ירושלים, שם שימש כעוזרו, בעת שהיה ראש למשך, למשך עשר שנים. ב-2003 שינש כיועצו של אולמרט במשרד התעשייה, המסחר והתעסוקה. ביולי 2007 מונה למזכיר הממשלה ה-16, וכיהן בתפקיד עד התפטרותו של אולמרט ב-2009.


בשלב זה לא עלה בשום אופן חשד למעורבות בפרשה של חברת הפרסום ושל חברת הבת אלא כנגד אותו עובד ספציפי בלבד. חשוב להדגיש כי בחקירה הגלויה עלה כי לכאורה במסגרת פרוייקט חברתי משותף בו נטלו חלק מספר עמותות, נדרשו העמותות בתיווכו של החשוד, לקשור קשר עסקי עם משרד יחצי ציבור מסוים. 
 
עוד עלה כי לאחר שהועבר התשלום מהעמותות אל משרד יחסי הציבור, קיבל המתווך שוחד מהמשרד על החיבור שרקם בינו לבין העמותות. עוד עלה מהחקירה כי בין החשוד לבין החשודה המרכזית פאינה קירשנבאום קיים קשר עסקי אחר, אולם עד כה לא עלה כי יש לה חלק בפרשה זו. 

עורך דינו של יחזקאל, שמעון דולן, אמר בתגובה: "עובד זומן לחקירה, שיתף פעולה באופן מלא, השיב בפירוט לכל השאלות ולאחר מספר שעות שוחרר לביתו. להתרשמותנו, החשדות שהועלו כלפיו מקורם בשילוב של מידע מוטעה, פרשנות שגויה והתנהלות תקינה לחלוטין ללא רבב". 
 
"לדעתנו אין ספק כי לא יימצא דופי במעשיו. עובד יחזקאל והחברה בראשה הוא עומד, מקפידים קלה כבחמורה מעבר לנדרש בחוק היבש. הפרסום בתקשורת מסב לעובד ולבני משפחתו ולעובדיו נזק חמור ללא כל בסיס ואנחנו מוטרדים מהקלות הבלתי נסבלת בכל הקשור בשמו הטוב של כל אדם. אנחנו מקווים ומבקשים כי החקירה לגביו תסתיים במהירות וכי יטוהר שמו באותה מהירות, היקף ותהודה, שלהם זכו הפרסומים שפגעו בשמו הטוב".