זה כבר השבוע השני ברציפות שש"ס נמצאת במומנטום שמחזיר את הסומק לפניהם של הפעילים, ואת הרוח למפרשים של מנגנון התנועה. כזכור, אי שם בעבר הרחוק, אריה דרעי כמעט ירד למחתרת מאימת קלטות הרב עובדיה יוסף שהודלפו לתקשורת, וראו זה פלא: פתאום חוזרת ש"ס למקום הטבעי שלה, ומובילה את השיח על קיפוח, עניים, התנשאות אשכנזית ומה שביניהם.
את הקרדיט לקמפיין נותנים במטה לפרסומאי ספי שקד, שפועל לצד היועצים האסטרטגיים אריאל משעל ואיציק סודרי. גם שם מודים שבתחילת הדרך נוסו מספר גימיקים שלא התרוממו, כמו קמפיין עגלת המוצרים ללא מע"מ ואחרים, עד שעלה קמפיין "השקופים", שבינתיים מחזיק מעמד ומייצר מומנטום חיובי.
עם אג'נדה חברתית סדורה וסיסמאות קליטות יפשטו בקרוב פעילי ש"ס על הבוחרים ברחבי הארץ, וינסו לחולל את הקסם שוב. לפי המומנטום שבו נמצאת המפלגה נראה שהפוטנציאל ישנו, וקהל היעד מגיב בינתיים בחיוב. אם העסק ימשיך להתנהל כך יש מצב שב-17 למרץ, יוכל דרעי לסמן שוב את תנועות הניצחון האהובה עליו עם הזרת, הקמיצה והאמה שיוצרות את האות ש', והאגודל והאצבע שיוצרות את האות ס'.
כעת ינסו במפלגת "יחד" להניח את כל המחלוקות והדם הרע שזרם בין אנשי שטבון לאנשי "עוצמה יהודית" ולהסתער על קמפיין הבחירות המאתגר. אתמול פסע ברוך מרזל שלא כמנהגו בחליפה מהודרת כיאה לחבר כנסת עתידי. "מעכשיו אנחנו עובדים בשביל מפלגת יחד בכל הכוח", אמר לפעיליו. "תגיעו למטה ותתחילו לכבוש את הרחוב".