עובדת בשגרירות מוסקבה לשעבר, אהובה רוזן, כתבה ברשת החברתית פייסבוק מכתב חריף המבקר את התנהלותה של הגברת הראשונה של ישראל, שרה נתניהו. 



במכתב היא מתארת את התנהגותה של הגברת נתניהו במהלך ביקור רשמי של ראש הממשלה ברוסיה, במהלך כהונתו הראשונה של בנימין נתניהו כראש ממשלה בשנות ה-90. רוזן מתארת את גחמותיה של הגברת נתניהו ואת הנזק הדיפלומטי שגרמו בהתנהלות עם אנשי הסגל הרוסים ואת בזבוז כספי הציבור על דרישותיה של נתניהו.



היא פותחת את מכתבה בפנייה אישית לגברת נתניהו: " שלום לך הגברת נתניהו. את ודאי לא זוכרת אותי אבל אני לא אשכח אותך לעולם וזאת בגלל 3 ימים מסוייטים שעברתי איתך לפני שנים בעת ביקורך עם בעלך במוסקבה".

אני שהיתי אז במוסקבה במסגרת שליחות בשגרירות ישראל ברוסיה.
רוזן ממשיכה ומתארת את האיחור הכבד שנגרם לפגישה חשובה בין שני ראשי הממשלות: "אני אספר כאן על התנהלותכם ביום הראשון בו הייתם מוזמנים לארוחת ערב עם ראש ממשלת רוסיה דאז, צ׳רנומירדין. מכיוון שהארוחה נקבעה לשעה שבע בערב - הזמנת לחדרך 2 ספריות שיטפלו בשערך בעודי מתרגמת. הן הוזמנו לשעה שש. אבל את החלטת לצאת לטיול רגלי מסביב למלון בשעה חמש וכמובן שלא היית מוכנה בשעה שש. לקראת השעה שבע וחצי קרא לי אחד המאבטחים הרוסיים וצעק עלי: מי אתם חושבים שאתם? ראש הממשלה שלנו כבר ממתין חצי שעה והם עדיין לא יצאו?"

"חזרתי לחדר ואמרתי זאת למשה ליאון שהיה ראש לשכתו של בעלך והוא אמר לביבי: עומדת להיות תקרית דיפלומטית ואז ביבי פנה אליך ואמר שרה׳לה חייבים לזוז ואת התפרצת ואמרת: אני לא אצא עם שיער רטוב. למטה בכביש היוצא מבית המלון אחד הכבישים הראשיים במוסקבה כביש בן 8 מסלולים עצרו את התנועה כי אתם צריכים לצאת - אבל את עושה פן. ומוסקבה בפקק ענק בגלל פן".

המכתב ממשיך בתיאור של דרישותיהם של הזוג נתניהו, שהיו חריגות והביאו לבזבוז משווע של כספי ציבור: "אבל כאן לא נגמר הסיוט הוא רק התחיל. חזרתם למלון קרוב לחצות ואת קראת לי. אמרת לי שאתם רעבים ובקשת לארגן לכם סטייקים וסלט. גברת נתניהו מדובר על רוסיה של אמצע שנות התשעים של המאה הקודמת. - היכן אפשר להשיג זאת בשעה כזאת? אז נאלצתי לשחד (כן מכספי המדינה) מספר עובדים במלון והם הכינו לכם. אחרי שסיימתם קראת לי שוב ואמרת שאתם מבקשים עוד....ושוב שוחד. ושוב אוכל".
רוזן מסיימת את מכתבה בתקווה שהקוראים אותו יבינו מה דמותה האמיתית של רעיית ראש הממשלה וימנעו מלהצביע לה שוב. מדובר במתקפה חריפה מאין כמוה המצטרפת לביקורת מתגברת על "פרשת הבקבוקים"  בה מואשמים בני הזוג כי העבירו כספי פיקדון של בקבוקי משקה לחשבון פרטי וביקורת על חיי המותרות של בני הזוג על חשבון משלם המיסים הישראלי.

מהליכוד נמסר בתגובה: "מדובר בשקרים מרושעים, עלילת דם שלא הייתה ולא נבראה, אשר מתפרסמת לפני הבחירות מפיה של אישה המזוהה עם 'יש עתיד' מסיבות ברורות. הציבור צריך לשאול את עצמו מדוע נזכרה הגברת רוזן לפרסם את צרור הכזבים שלה 18 שנים אחרי, ערב בחירות, ומי עומד ונותן במה לגל ההכפשות חסר הרסן הזה שנועד לפגוע בראש הממשלה ובליכוד ולהשחיר את דמותה ואישיותה של רעייתו".