לאחר שהיה חשש גדול לחייה עקב כך שלא קיבלה טיפול רפואי לאחר הלידה, הצליחו שוטרי תחנת עיירות, בתום חקירה סמויה, להתחקות אחר אם התינוק שננטש ביום שני האחרון במחסן בערוער כשהוא במצב קשה ונשקפת סכנה לחייו.



האם, בחורה בשנות ה-20 לחייה מהפזורה הבדואית, נלקחה מיידית ע״י השוטרים לבדיקות ולטיפול רפואי אותם לא קיבלה מאז שילדה. החשש הגדול של השוטרים היה כי האם נמצאת בסכנת חיים. 

עם איתורה של האם, רשויות הרווחה עודכנו והם נמצאים בקשר רציף עם השוטרים ומלווים את החקירה. מצבו של התינוק התייצב והוא יצא מסכנת חיים. מבית החולים סורוקה נמסר כי חל שיפור משמעותי במצבו והוא כעת בהכרה ונושם בכוחות עצמו.
 

מפקד התחנה סנ״צ יניב שלמה אמר: "החקירה נמצאת בראשיתה וכי הושקעו מאמצים רבים לאתר את האם מהר ככל שאפשר וזאת על מנת לוודא שמצבה הבריאותי תקין מאחר והיה חשש שהיא לא טופלה רפואית בתום הלידה. אנחנו פועלים ביחד עם רשויות הרווחה", סיכם.

כזכור, ביום שני האחרון התקבל קריאה לאחר שקולות נשמעו במחסן נטוש. התינוק, אשר חבל הטבור עדיין היה מחובר אל גופו. על פי הממצאים בזירה בה נמצא, העריכו השוטרים כי מדובר בלידה שהתקיימה שעות ספורות לפני כן.