ושוב עבר שבוע וכמו תמיד זה הזמן למצעד הפשלות והפשלונרים, השחיתות והמושחתים, האיוולת והאיוולים, כל יום והעליבות שלו . חמישה ימים בחמש דקות – פראמין ומתחילים 

ביום ראשון התחדש המחנה הציוני באסטרטג חדש. יאללה, אם לא הולך, נפתח את הארנק שבו יש כמובן רק כסף שלכם, נשלם לכוכב חדש ואולי איתו נקושש עוד שניים שלושה מנדטים.

בכדורגל, כשהקבוצה כושלת מחליפים מאמן ולפעמים זה מצליח כי הוא מחליף שחקנים ועובר משיטת חמש-ארבע-שתיים לארבע-שלוש-אנאערף. אבל במפלגות החלפת אסטרטג היא כמובן עלובה כמו הפוליטיקאים. הרי את השוער אי אפשר להחליף וגם לא את החלוצים כי הנבחרת קיימת כבר ואין שחקני ספסל ובעיקר אי אפשר לקנות איזה זר מניגריה.

אז מה נשאר לאסטרטג לעשות? הרי את המסרים אנחנו מכירים ובעיקר את המנטרה להחליף את ביבי. אז עכשיו האסטרטג יחליף את הצבע, את הלוגו ויחדד את המסרים? מה אתם מטומטמים שתעברו להצביע למחנה הציוני עכשיו בגלל אסטרטג חדש שיראה לכם את אותה הגברת רק קצת יותר מפורכסת? אותי זה מעליב. בשבילכם.

מה, אתם חבורה של רפי שכל שאתם צריכים סיסמה חדשה כדי להצביע בשביל איזו מפלגה? מה מוכרים לכם במבה או לבני? טמפונים או יחימוביץ? ולמה הם חושבים שאתם עוד לא הבנתם את המסר הכללי שלא צריך אסטרטג בשביל להעביר אותו? שהרצוג רוצה להיות ראש ממשלה ולבני גם?

לפינה של גבי גזית

ביום שני כולכם התעסקתם בקירות הטחובים של בית ראש הממשלה ובמי שהכה על הספה ויצא ממנה אבק. אבל באלוהים שזה לא היה האירוע המרכזי באותו יום כי ביום שני שוב הוכיחו בתי המשפט שלנו שיש להם לשון חדה ואשכים קטנים. נגמר העניין של אבא של אייל גולן בעסקת טיעון.
 

כתב האישום  קורע את אדון דני ביטון ואומר עליו דברים איומים כמו "השתמש באופן תחבולני מבזה ומשפיל במעריצות של בנו כאילו היו חפץ לסיפוקו האישי ולמאווייו המיניים. ניצל רצונן של הנערות להימצא ליד בנו, התרברב באוזני מקורביו שהן יספקו לו שירותי מין ופירט את מהות האקטים, ניצל את מצוקתן הכלכלית והחברתית וקנה את הסכמתן לקיים יחסי מין איתו ועם חבריו תמורת תשורות דלות ערך". בקיצור מפלצת מתועבת שמנצלת ילדות ומתרברבת בכך.

ובעוד רגע ייגזר על החולה מין הזה עונש קליל של שנתיים מאסר ברוטו כלומר שישה עשר חודשי מאסר נטו וקנס פצפון. למה השופט מקבל את עסקת הטיעון ? ככה כדי למנוע, עאלק מהבנות ההרוסות להגיע לבית המשפט. אז שוב קיבלתם ממדינת ישראל היתר בכתב להשתולל לאנוס להתנהג כמו בהמה ואחר כך לנוח כמה חודשים בכלא. ואתם עוד רואים את הסרט על הנורות השרופות בבית ראש הממשלה?
וביום שלישי בעוד אתם מריירים על דוח ההוצאות של בית ראש הממשלה כאילו זה סיפור חדש התברר שיש עוד שני קציני משטרה מטרידנים שמבחינתי זה הרבה יותר חשוב, ויותר חשוב שהיתה במשטרה קצינה בכירה ומבוגרת שידעה על מעשי החברים שלה, הזכרים המיוחמים בצמרת הפיקוד, אבל שתקה.

כן קצינה שהמינימום שאתה מצפה ממנה זה לדווח למח"ש אבל היא שתקה. אתם יודעים למה? שאלו אותה. והגברת ששמה אגב אינה וולף אמרה בלי להתבלבל – "זה קרה כשהייתי כשבועיים לפני פרישה לפנסיה והייתי חברה של אשתו של המטריד – במקרה ההוא ניסו שחם - אז שבועיים לפני הפנסיה אני ארוץ למח"ש? זה לא הגיוני" עד כאן הציטוט ועכשיו תגידו לי שהכל בגלל שאין נשים בצמרת המשטרה נכון?
ביום רביעי כל מי שיש לו מקלדת מיקרופון ועיתון מתעסק בהוצאות ראש הממשלה ואשתו ואני דווקא מטלפון לאחד מידידי, איש אינטליגנטי משפטן מצביע ליכוד מסורתי עשרות בשנים. נו, אני אומר לו הגועל הזה מזיז לך עד כדי שתחשוב לא להצביע לליכוד בבחירות המתקרבות? ידידי החכם נחר בבוז ואמר לי מה קרה ? אז הם אוכלים ושותים ומשקים את הגינה וגוררים רהיטים מבית לבית ומעסיקים חשמלאי לא על פי התקן נו מה עוד חדש? אז בגלל זה אתה רוצה שאצביע לבנט או להרצוג? אל תצחיק אותי אף אחד לא מושלם ונתניהו גם אם הוא קמצן ובזבזן ובז לנהלים, אוכל גלידה, שותה ומעשן סיגרים משובחים עדיין עם פה מלא אוכל ויד אחת קשורה מאחורי הגב שמחזיקה סיגר יקר, עולה בכל פרמטר על האחרים. עזוב גזית אל תהיה ילד כל הסיפור הזה רק מחזק את הצבעתי הוא לא אנס ולא רצח ולא לקח מעטפות עם כסף, אז אולי כדאי שאתם בתקשורת תתחילו להתעסק בדברים החשובים באמת?
והבוקר - לסיכום השבוע אני רוצה להשתמש במשהו שקראתי ונגע לליבי מאוד. יצא לי לבקר פעם פעמיים במעון ראש הממשלה בעיקר בתקופת רבין ולכן היה לי עניין מיוחד לקרוא את ההתרשמות של שר החוץ שרת, שהיה הדייר הראשון בבית הזה לאחר שנרכש על ידי המדינה ב-1952. שרת איש צנוע יותר מנתניהו אבל גם יותר מכל האחרים נכנס לבית שבאמת אינו גדול ואף לא מפואר וכך תיאר את הרגשתו: "הבית עצום ורב... נפשי עדיין סולדת בו, איך נשתלט על כל המרחבים וכיצד ננצלם מבלי ללכת לתוכם לאיבוד?" ועכשיו תגידו "נו באמת, שנות החמישים... תפסיק עם הנוסטלגיה הזו מה קשור ... " אז באמת לא קשור – סתם בא לי.