"זה התחיל כשחן החליטה שהיא רוצה להירשם למירוץ זוגות של 5 קילומטרים אבל היא לא באה ממקום של ריצה. רק בחודשים האחרונים היא התאהבה בתחום הכושר", כך סיפר היום (שישי) אריק שרון, שהציע נישואים בסוף התחרות לזוגתו חן שעשוע, במהלך אירועי מרתון תל אביב.



הצעת נישואים במרתון ת"א. צילום: הילה שרון

"אנחנו כבר שנה גרים ביחד והיא כל הזמן לחצה עליי בחודשים האחרונים", סיפר בכנות מפתיעה שרון, "זה כבר לא היה רמזים. כל פעם שעברנו ליד אולם - עצרנו, ליד רבנים - עצרנו. בפורים היא רצתה להתחפש לכלה, ואז הבנתי שאין לי ברירה. אם אני רוצה אותה לנצח איתי - צריך להציע".



"אחותי התקשרה להפקה וסיפרה להם על הרעיון ובהתחלה אמרו לה שאין הרבה סיכוי לזה כי זו הפקה מאד גדולה וההצעה עלולה להפריע למהלך המירוץ אבל המליצו לנו לשלוח מייל בנושא. שלחתי מייל מרגש ואת הסיפור מהלב ואז הם הציעו להפיק את זה ממש ולהביא משפחה וחברים וטלוויזיה", סיפר אריק.



חן מספרת ל"מעריב אונליין" שהיא הופתעה מההצעה ובעיקר ניסתה להמשיך לנשום כשאריק ירד על ברכיו בסוף המירוץ. "לקח לי זמן להסדיר נשימה ולהבין שסיימתי ועשיתי את זה - ואז פתאום חבר שלי אומר לי תסתכלי ואני רואה את עצמי על השלט ואז קראתי את השלט ורעדתי וכמעט התעלפתי. זה הרבה רגשות... אפילו קשה להסביר מה הרגשתי אבל היה מאד מרגש ולא ציפיתי ולא שיערתי לעצמי וזה היה עצום", סיפרה חן והוסיפה: "כבר התחלנו להתקשר לאולמות".



בהכנת הכתבה השתתף נטע בר