אחרי הסרטון הויראלי שזכה לכינוי "טיסת השוקולד", עכשיו מגיע "סרט ההמשך". בני משפחה שנפשו בבית מלון "יו סוויטס" באילת איימו, צעקו ולבסוף גם הרביצו לפקיד הקבלה, מכיוון שנעל את חדרם ולא אפשר להם להיכנס אליו, לאחר שלכאורה חנו את רכבם בחניית נכים וסירבו להזיזו משם.



נופשים מתפרעים בבית מלון באילת

משטרת אילת התייחסה לתקרית ומסרה כי "בעקבות דיווח שהתקבל על אירוע במלון, הגיע צוות סיור משטרת אילת למקום. לאחר בירור שערכו השוטרים במקום, עוכבו בני זוג בחשד להפרת הסדר. בתום חקירתם שוחררו השניים בתנאי הרחקה מהמלון ומהמתלונן".



"הטיפול בתיק החקירה נמשך גם בימים אלו, ובסיום יבחן הגשת כתב אישום בהתאם לחומר החקירה והראיות. אנו רואים בחומרה כל מקרה בו אזרחים הופכים בין רגע את הימצאותם בנופש לאירוע אלים והפרת סדר, וכך אנו מתייחסים גם למקרה זה שארע", נמסר מהמשטרה.



תמלול השיחה:


"אני אזרוק לך את זה על הראש"

"תירגע אתה לא תזרוק שום דבר על הראש"
"זה לא המרצדס שלו"
"אח שלי אתה לא יכול לנעול איזה חדר שאתה רוצה תבדוק במשטרה של מי הרכב הזה ותנעל רכב. יש לי אישה בהריון אתה תפתח לה את החדר לפני הכל. אני אזיין אותך פתח ת'חדר!"
"פתח לו את החדר"
"לפני הכל פתח ת'חדר!"
"קודם כל פתח לה את החדר אישה בהריון קודם כל"
"תירגע"
"אני רגוע! (צועק) זה לא אוטו שלי בכלל, על סמך מה אתה נועל לי את החדר"
"אני אתן לך אגרוף אני אשבור לך את השיניים"
"יא מניאק אני אפוצץ לך את הראש"
"קודם כל פתח ת'חדר"
"איפה מנהל המלון פה?"

תגובת מלון יו סוויטס: (לשעבר מלון מרידיאן) "חניית נכים מיועדת על פי חוק לאנשים עם מוגבלויות בלבד ותפקידם של הקב"טים בבתי המלון לפעול, על מנת לשמור על זכות זו, לטובתם של בעלי המוגבלויות המתארחים במלון, והזכאים לכך לפי דין".

"לאחר שהאורחים שחנו בחנית הנכים סירבו בתוקף להציג אסמכתא לזכאותם לחנות בחניה כאמור, והתבקשו מספר פעמים להזיז את רכבם, שחנה שלא כדין, לא נותרה ברירה לנציגי המלון אלא לפעול מול אורחים אלו, על מנת שהאחרונים יזיזו רכבם, ובכך תשמרנה זכויותיהם של בעלי המוגבלויות שהחניה נועדה לשרת אותם", נמסר מבית המלון.