פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לפני זמן קצר כתב אישום לבימ"ש השלום בעיר נגד ארטמי קזרוב, בן 28, מרמת גן בגין תקיפה והתפרעות. 



על פי כתב האישום, קזרוב שפך משקה על חברת הכנסת חנין זועבי במהלך כנס שהתקיים אתמול במכללה למשפט ולעסקים ברמת גן על חברת הכנסת חנין זועבי בכנס בו נכחה לצד חברות כנסת אחרות ממפלגות שונות. בשעות הצהריים צפוי להיות מוגש כתב אישום נוסף, לבית משפט השלום בת״א, כנגד תושב ר"ג שתקף את יועצת התקשורת של הרשימה המשותפת, אמילי מואטי.



קזרוב כיסה את פניו ומיעט להתראיין בעצת עורך דינו, עורך הדין איתמר בן גביר, שאמר לו אל מול המצלמות: "כשהחיילים חטפו מכות במרמרה, לא ביצעו מעצרים. כששפכו מים על ברוך מרזל, אפילו לרגע לא עצרו את מי שתקפה אותו. אולי בגלל שהיא משייח' ג'ראח. אפילו לא עיכבו אותה". החשוד עצמו אמר: "אם היתה לי תעודת זהות פלסטינית, לא הייתי פה. היו זורקים אותי חזרה למחסן". על כך הוסיף בן גביר כי: "יש גזענות בפרקליטות".



על פי כתב האישום, שהגישה עו"ד רביד שיפמן, אתמול התקיים במכללה למשפט ועסקים ברמת גן כנס בנושא מעמד האישה, בו השתתפו חברות כנסת שונות ובהן  גם חברת הכנסת חנין זועבי המתמודדת לבחירות לכנסת ה-20 במסגרת "הרשימה המשותפת".
בסמוך לשעה 12:00 הגיע הנאשם למקום ביחד עם עשרות פעילי ימין אחרים, במטרה למחות נגד חברת הכנסת זועבי. במהלך הכנס הפריעו פעילי הימין, והנאשם בתוכם, לחברת הכנסת זועבי לשאת את דבריה, התקהלו סביב הבמה והחלו לקרוא לעברה קריאות גנאי ובמקום החלה מהומה המלווה בדחיפות הנוכחים במקום ובהתפרעות.
אז עלה הנאשם על שולחן כשהוא אוחז בידו בקבוק משקה ותקף את חברת הכנסת זועבי כשהוא שופך את תכולת הבקבוק על ראשה. במעשיו המתוארים לעיל, התפרע הנאשם במקום ציבורי ותקף את חברת הכנסת זועבי, שלא כדין.

שתקף פיזית את יועצת התקשורת של הרשימה המשותפת, אמילי מואטי. יש לציין כי במהלך האירוע הניפה צעירה צעיף עם דגל פלסטין, שהוציא את האירוע משליטה לחלוטין.
איתמר בן גביר אמר בתגובה לכתב האישום: "חבל שהפרקליטות לא  מגלה זריזות שכזאת כאשר אונסים ילדות וכאשר מכים קשישים ופוגעים בנערים. נדמה שהיועץ ויינשטיין סבור שדמה של חנין זועבי סמוק יותר משל רוב אזרחי ישראל שלא לדבר על כך שאפילו כאשר חברי כנסת מהימין הותקפו מעולם לא ראינו ולא שמענו על זריזות שכזאת". 

"כולנו ראינו בצילומים שזועבי ופעיליה השתוללו ולכל הפחות הייתי מצפה שכתב אישום מקביל היה מוגש נגדה מבלי להקל ראש מדובר באירוע של שפיכת מים ונבקש מבימ"ש לשחרר מרשי באופן מיידי".