מוחמד זועבי, קרוב משפחתה של חברת הכנסת, חנין זועבי, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו פוסט הקורא להצביע לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בבחירות הקרובות.

זועבי תייג את ראש הממשלה בפוסט שכתב בשלוש השפות, עברית, ערבית ואנגלית. בפנייה ישירה לראש הממשלה כותב זועבי: "אני מוטרד וגם נגעל מאלה שבמקום להתמקד על איך לבנות עתיד טוב יותר למדינה שלנו, מתמקדים אך ורק כל איך להבטיח העתיד של ישראל בלעדיך".

זועבי המשיך וחיזק את ראש הממשלה: "אני מוחמד זועבי, ישראלי, ערבי, ציוני גאה דוחק את כולכם להצביע לעתידנו. להצביע למנהיג שמוכן ללכת רחוק ככל האפשר, קורא תיגר על העולם".
לצד התמיכה בראש הממשלה, זועבי מתח ביקורת על המחנה הציוני, בטענה שאינם ציונים אמיתיים: "אלו שמתיימרים להיות פטריוטים מוכנים להקים ממשלת קואליציה שתכלול את חברי כנסת שידועים בסדר היום שלהם שהם נגד ישראל, כמו כן נותנים לגיטימציה לטרור הפלסטיני נגד אזרחים ישראליים".


שמו של מוחמד זועבי עלה לכותרות עם חטיפתם של הנערים נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואייל יפרח, בחודש יוני האחרון. במהלך החיפושים אחר הנערים, זועבי בן ה-16 העלה סרטון לרשתות החברתיות בו הוא קורא לשחרורם. לאחר מכן זועבי הצעיר, מתח ביקורת על חברת הכנסת, חנין זועבי וכינה אותה בוגדת.
בעקבות התבטאויות אלה, זועבי ספג ביקורות, קללות ונאצות בעברית ובערבית, שהתייחסו אליו כבוגד. זועבי אף קיבל איומים על חייו, אשר אילצו אותו לעזוב את הארץ לתקופה של חצי שנה.