סערה גדולה מאוד בעקבות דבריו של כתב ערוץ 7, חגי הוברמן, אשר ביקר את אלמנתו של סא"ל דולב קידר , מיכל קסטן, על דבריה בעצרת להחלפת השלטון שנערכה במוצאי שבת.

חגי הוברמן כתב טור חריף בו התבטא נגדה, כשהציטוט מעורר המחלוקת היה "הרגה את בעלה ובוכה שהיא אלמנה". היום (שני) ניסה הוברמן להסביר את מה שכתב בריאיון לניב רסקין בגלי צה"ל 

"אני עומד מאוחריי דבריי ויכול להיות שטעיתי בסגנון. מאחוריי התוכן אני לא חוזר בי, תוכן הדברים היה נכון. צוק איתן היה התוצאה של ההתנתקות. בזה אני לא חוזר בי. במשפט האחרון השתמשתי במשל על האיש שהורג את ההורים שלו ובוכה שהוא יתום. הייתי בטוח שההקשר הזה יובן ואנשים חשבו שהעמדתי את המשפט בפני עצמו. אם הייתי יודע שככה זה ישתמע לא הייתי כותב על זה".
 
"למיכל יש חלק בהטפה למידיניות ובזה שהיא עומדת על הבמה ומטיפה להמשך תהליכים שיביאו להרוגים נוספים. הזמינו אותה בגלל המוות שלו, אם היא לא הייתה אלמנה היא לא הייתה מוזמנת. היא חלק מההטפה למדיניות עתידית שתביא להרוגים. כשהיא עומדת על הבמה עם מאיר דגן ואומרת להמשיך לסגת, אלה אותם קצינים שאמרו בזמנו לצאת מעזה, ובגלל דברים כאלה בעלה נהרג". 
 
"הסדר מדיני זה שם קוד לנסיגה, אני מתנגד לכל נסיגה. נסיגה שווה הרוגים וראינו את זה באוסלו ובהתנתקות. מי שרוצה לעצור את שפיכות הדמים שלא יטיף לנסיגות.  הייתה טעות של יבסגנון. חשבתי שיבינו את הפרפארזה אבל לא הבינו. יותר הפריע לי מהנאום שלה, לי הפריע שהיא קיבלה במה לחזור שוב על הדברים".

בטור שכותרתו "הרגה את בעלה ובוכה שהיא אלמנה", מתייחס הוברמן לדבריה של קסטן-קידר שאמרה בעצרת: "כמה ילדים כמו שלי יאבדו את האבות שלהם? כמה הורים אומללים יאבדו את הבנים שלהם עד שהמדינה שלנו תבין שאין ברירה - חייבים להגיע להסדר? אנחנו את דולב שלנו כבר איבדנו. דבר לא יחזיר לנו אותו. אבל צריך למנוע את ההרוגים הבאים. הייתי נותנת הכול כדי למנוע את המלחמה האחרונה. את זה כבר לא אצליח, אבל אני מבקשת מכם בשבילי, בשביל הילדים שלי. אני מתחננת בפניכם. מגיעה לנו תקווה. מגיעים לנו חיים אחרים, טובים יותר. בבקשה, תעשו כל מה שאתם יכולים כדי למנוע את המלחמה הבאה". 

הוברמן מאשים את קסטן-קידר שהיא גרמה למותו של בעלה "רק בגלל שלפני עשר שנים היו אנשים שהקשיבו לדעות כמו שלך, הקשיבו לגנרלים המזדקנים דוגמת מאיר דגן שעמד לצידך על הבמה, אשר הרעיפו על הציבור עצות מלומדות שחייבים לסגת חד-צדדית מרצועת עזה, כי אחרי הנסיגה המצב הביטחוני של ישראל יהיה טוב יותר, לא יהיו עוד מלחמת מהרצועה, ובטח לא יירו משם רקטות".
 
"סליחה על הקלישאה החבוטה" מסיים הוברמן את טורו, "אבל הנאום שלך הוא בדיוק, אבל בדיוק, הדוגמא למי שהורגת (גם אם בעקיפין) את הבעל שלה, ואז בוכה שהיא אלמנה....".