יממה לאחר פרסום המאמר של הפרשן הצבאי של ערוץ 7 חגי הוברמן, והסערה הציבורית עדיין נמשכת. יו"ר ארגון אלמנות ויתומי צה"ל, נאווה שוהם-סולן, גינתה אתמול את כותב המאמר, המערכת שעומדת מאחורי פרסום הדברים ואת השמאל והימין שלטענתה ניצלו את מיכל קסטן-קידר, אלמנתו של סא"ל דולב קידר ז"ל שנהרג במבצע צוק איתן, כדי לקדם את האג'נדה הפוליטית שלהם. 

"זה לא משנה באיזה צד פוליטי אתה נמצא, אי אפשר לפגוע בנימי נפשה של האלמנה", אמרה שוהם-סולן, "מה, היא שלחה את בעלה לקרב? יש דברים שהם קודש קודשים - אי אפשר לעשות את זה. הרי היא כמו חיה פצועה עכשיו". לדבריה, "זה שהשמאל ניצל את מצבה, זה לא אומר שהימין צריך לעשות את זה גם כן, וזה לא משנה באיזה צד פוליטי היא נוקטת. מה היא ביקשה? שלא יהיו עוד מלחמות? שלא יהיו עוד הרוגים? ממתי אנחנו שולחות את הבעלים שלנו לקרב? כל נושא ההתגייסות לצבא ולקרב זה מחוץ לכל אג'נדה פוליטית. הרי כשבני הזוג שלנו הלכו לקרב, הם הלכו כי צריך, כי נקראו, וזה לא משנה בכלל אם המלחמה צודקת או לא".
 
שוהם-סולן הזדעזעה מבחירת המילים של כותב המאמר, בהן המשפט "הרגה את בעלה ובוכה שהיא אלמנה", כשהוא מכוון לתמיכת השמאל בהתנתקות ובהסכמי אוסלו. הוברמן לא היה מוכן להתנצל על כתיבת המילים והרבה להתראיין אתמול ולהדגיש כי ההשוואה היא פראפרזה לאמירה "הרג את הוריו ועכשיו הוא בוכה שהוא יתום". בהמשך היום שונה המאמר המקורי וגם כותרתו הוחלפה, "אולם הנזק הכבד שנעשה", לדבריה של שוהם-סולן, "כבר לא ניתן לתיקון".
 
עוד אמרה שוהם-סולן כי "האבל הוא כמו תרמיל ששוקל טון כל החיים, ומה שהעיתונאי עשה עכשיו - הוא דקר את האלמנה ולא רק שהוא דקר אותה, הוא גם סובב את הסכין. הוא עשה וידוא הריגה. עד כדי כך הוא עיוור כדי לקדם את האג'נדה הפוליטית שלו? עד כדי כך הוא עיוור?"

קסטן-קידר אמרה אמש: "לגופו של עניין, לא ההתנתקות יצרה את הסכסוך עם חמאס וכדאי להפסיק להאשים את הסכמי אוסלו, שהופסקו לפני למעלה מ-20 שנה. אני לא מתיימרת להיות מומחית לדבר, מלבד הכאב שלי שנוצר בגלל המשך מצב הלחימה במדינה שלנו. ולגבי סגנון הכתיבה – זו אמירה אומללה שפוגעת בזכרו של דולב".