אלי מויאל, ראש עיריית שדרות לשעבר, התייחס הבוקר (ראשון) בראיון לניב סירקין בגל"צ, לפריצה שאירעה בביתו במהלך הלילה, בה מכוניתו ומכשיר הטלפון הנייד שלו נגנבו.



מויאל אמר כי יכול להיות שקיים קשר בין הקלטת של רעיית ראש הממשלה, שמחזיקה מוניק, בת זוגו של מויאל, לפריצה. מויאל אמר: "אני יודע למה אנשים רוצים לפרוץ לבית שלי היום, כולם יודעים על הקלטת המפורסמת, אבל הפורצים טעו. אין לי את הקלטת, היא אצל מוניק ולא בשדרות".



מויאל סיפר בראיון כי הוא מעריך שלא מדובר ב"גניבה לצורך גניבה", וכי הפורצים נכנסו לחדר השינה בלבד. מאוחר יותר הלך מויאל להגיש תלונה במשטרה.



ראש עיריית שדרות לשעבר התייחס לבחירות ואמר: "אני ליכודניק, לא עזבתי את הליכוד אבל אצביע פתק לבן", אמר מויאל, "אני אוהב את המפלגה אבל אני לא רואה באיש שמנהיג אותה היום מישהו שיכול להמשיך לנהל את המדינה".



לפני כחודש, הגיב מויאל בראיון לבן כספית על קיומה של ההקלטה, שנחשפה לראשונה במעריב. בה הוקלטה בת זוגו של מויאל, מוניק, את שיחתה עם שרה נתניהו. "אני בעד לפרסם את הקלטת", אמר מויאל והמשיך, "אני לא הייתי מחזיק אותה דקה, אבל היא לא ברשותי. אני הבטחתי למוניק שלא אדבר על זה, אני מאשר את קיומה והיא בת 19 דקות". מויאל לא עצר בזה והוסיף: "כנראה שזה לא מוצא חן בעיני החלונות הגבוהים, אבל עם ישראל חייב לשמוע את ההקלטה".