בית המשפט השלום בראשון לציון הרשיע השבוע שוטר סיור שתקף את הצעיר הבדואי שאדי אזברגה, אשר עמד בשולי הכביש כדי לשוחח בטלפון סלולרי עם ארוסתו. 
 
בהכרעת הדין של השופטת שרית זמיר, נקבע כי ב-28 ביולי 2012, סמוך לשעה 4:30 לפנות בוקר, בעת שהיה בתפקיד במהלך סיור משטרתי, ניגש השוטר אמיר אלימלך לרכבו של המתלונן שאדי אזברגה, שעה שחנה בצד הכביש סמוך לצומת נען שם נמצאת חוות כבשים בבעלות משפחתו, היכה אותו באגרוף באוזנו, תפס אותו בחולצתו והשליך אותו אל עבר מכסה המנוע תוך שהוא מקלל אותו. כתוצאה ממעשיו נגרם למתלונן קרע בתופית של האוזן.
 
לאחר התקיפה חזר המתלונן וביקש מספר פעמים כי יסייעו לו ויזעיקו עבורו טיפול רפואי, אך הנאשם התייחס בביטול לבקשותיו והשאיר אותו בזירה. בצר לו, נאלץ המתלונן להזמין לעצמו אמבולנס והמתין לו במקום תוך שהוא מתפתל מכאבים. גם כח מג"ב שעבר במקום והבחין שהצעיר הבדואי אינו חש בטוב, ואף סייע לו להחנות את רכבו בצורה טובה יותר, לא הזעיק לו אמבולנס.
 

בהכרעת הדין, קבעה השופטת כי השוטר וחברו לסיור, התנדב בני אלוני, שיקרו בעדותם. השוטר טען, כי הוא ירד מרכבו, ניגש אל המתלונן ושאל אותו לפשר מעשיו. בשלב זה הבחין כי המתלונן אינו חש בטוב בשל צום הרמדאן, כיבד אותו במים ולאחר שנתברר לו כי אין כל חשד המצדיק המשך עיכובו של המתלונן במקום או מעצרו, שוחרר המתלונן לדרכו.
 
"על יסוד עדותו המהימנה של המתלונן, אשר מצאה חיזוק של ממש בראיות, בצירוף חוסר האמון בגרסת הנאשם ובגרסת עד ההגנה, אני מקבלת את גרסת התביעה בנוגע לאירוע נשוא כתב האישום", כתבה השופטת והדגישה כי עו"ד איילת רזין-בית אור, מהמחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, הוכיחה את הנטען בכתב האישום. החקירה נוהלה על ידי צוות דרום במחלקה לחקירות שוטרים.