12 חשודים בעבירות פדופיליה כנגד קטינים ברשת האינטרנט נעצרו היום (ראשון) לפנות בוקר על ידי חוקרי מחלק נוער חשיפה ביחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז המרכז במשטרה במבצע שזכה לכינוי. "אני רוצה להיות הנשיקה הראשונה שלך".

בפעילות יזומה של החוקרים הם הרכיבו דמויות וירטואליות ברשת שבה גולשות בעיקר קטינות, כשהם מזדהים בשמות וכינויים שונים. החוקרים נכנסו לחדרי צ'אט באותם אתרים וזיהו במהלך התקופה כי למעלה מ-30 חשודים יצרו קשר עם אותן קטינות, למרות שידעו כי מדובר בילדות בנות 11 – 12 וביצעו בהן עבירות מין בדרגות חומרה שונות.
מהחקירה עלה כי החשודים ניהלו עם הקטינות התכתבויות בעלי תוכן מיני ובמהלך שיחות הצ'אט עם ה"קטינות", שלחו חלק מהחשודים קישורים לתוכן מיני ותמונות עירום של עצמם, הפעילו מצלמת רשת וביצעו מול המצלמה מעשים מגונים והנחו את ה"קטינות" כיצד לבצע פעולות מיניות בגופן.

החוקרים שישבו מעברה השני של הרשת  המשיכו במלאכת איסוף הראיות כנגד החשודים במטרה להביאם לדין. עוד עולה כי חלק מהחשודים ביקשו לעבור להמשך הקשר  - לשיחות טלפון או לשיחות דרך רשת האינטרנט, כאשר את השיחות הטלפוניות ביצעה שוטרת שהתחזתה לקטינה. 
במהלך השיחות הטלפוניות הציעו חלק מהחשודים ל"קטינות" הדרכה מינית החל מ"אני רוצה להיות הנשיקה הראשונה שלך" ועד הסברים לביצוע אקטים מיניים בוטים. אחד החשודים הציע ל"קטינה" סכום כסף של מאות שקלים תמורת קיום יחסי מין, וחשוד אחר הציע לקיים יחסי מין בחדרים "כמו בית מלון".  
היום, לאחר שהתגבשה תשתית ראייתית מספקת כנגד 12 חשודים שזוהו לאחר עבודות איתור טכנולוגיות, הם נעצרו בחשד לניסיון אינוס, ניסיון לגרום למעשה מגונה בקטין, ניסיון למעשה מגונה בקטין וניסיון להטרדה מינית של קטין מתחת לגיל 15.
החשודים יובאו מחר לדיון בבקשה להארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשל"צ.