אחרי שאיש התרבות יהונתן גפן הותקף ביום שישי, גם הזמרת הבינלאומית אחינועם ניני, עברה חוויה לא פשוטה, עת נחתה בשדה התעופה בישראל, לאחר שהות של מספר ימים באיטליה.



ניני טוענת כי הותקפה מילולית היום (ראשון) בשעות אחר הצהריים בשדה התעופה בן גוריון. האירוע התרחש בעת שחזרה הזמרת לישראל ממופע שערכה באיטליה.



בתגובה הזמרת כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "חזרתי ארצה אחרי כמה ימים באיטליה, קבלת פנים יפה חיכתה לי בשדה: 'הנה אחינועם ניני!' צעקו לי 'עוכרת ישראל! נטפל בך כמו בגפן!'. נחמד אה? ברוכים הבאים לסיוט אליו התעוררנו".



כמה שעות מוקדם יותר ורגע לפני שעלתה על הטיסה לכיוון ישראל, ניני הידועה כפעילה חברתית ופוליטית, פרסמה בחשבון הפייסבוק שלה את הדברים הבאים: "הדבר הכי טוב שיצא מתוצאות הבחירות המחרידות שעברנו זה הקצנת עמדות ברורה שתוציא את כולם מהחורים: גם את הקיצוניים המטורפים, שיכורים מניצחון, שייראו פרצופם המכוער יותר ויותר, וגם את כל אנשים הטובים ששתקו עד עכשיו, כמו גפן. הלוואי שיותר אומנים ואנשי רוח ישמיעו קול ברור, מה שחבל שלא עשו עד עכשיו, אך אף פעם לא מאוחר. אני מצטערת מאד על מה שקרה לגפן שהוא איש מדהים, ושולחת לו מעל עמוד זה את אהבתי. אך שמחה מאד לקרוא את הדברים שאמר אחרי הבחירות, מילים כדורבנות!".



הזמרת זכתה מיד לשלל תגובות שמעידות על קשת הדעות ועל הפילוג הגדול בעם, בין אלה שחיזקו אותה ואמרו כי היו ממתינים לה בשדה התעופה עם זר פרחים היו שכתבו לה: "הרווחת ביושר את הכינוי עורכת ישראל ", "זה ששלחת את כל המתנחלים לעבוד בהתנדבות בשביל הפליטים זאת סיבה מספקת". אחר כתב: "לפני כמה פוסטים הכללת את כל החברה הישראלית כגזענית, את ליברמן שלחת לרוסיה, ועוד באנגלית על מנת לכוון לקהל לא-ישראלי. קוראים לזה דיבה. קוראים לזה גזענות. מה ציפית שיקרה? שתקבלי פרחים?"



 

כזכור, הסופר והמשורר יהונתן גפן הותקף ביום שישי בביתו שבמושב בשרון ע"י גבר אלמוני שקרא לעברו "שמאלני בוגד" והשליך עליו ביצים. התוקף לא נתפס והמשטרה פתחה בחקירה. 

האירוע החל בשעות הצהריים כאשר התוקף דפק על דלת ביתו של גפן, כשהלה פתח אותו דחף אותו התוקף והיכה אותו בפניו תוך שהוא צועק "שמאלני בוגד". לאחר שהיכה אותו השליך לעברו ביצים ונמלט מהמקום.