ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם אמש (שלישי) עם יו"ר כולנו, משה כחלון, כי תיק האוצר יופקד בידיו, כפי שהצהיר נתניהו במהלך מערכת הבחירות, כך דיווח גורם בכיר הבקיא בפרטי המשא ומתן.
נתניהו אמר את הדברים לכחלון במהלך פגישה בארבע עיניים. השניים נפגשו לאחר נתק ממושך של חודשים ארוכים. כחלון התנה את כניסתו לקואליציה בקבלת תיק האוצר בתוספת מנהל מקרקעי ישראל וכן שליטה על ועדת הכספים של הכנסת. 
 
בכך הבטיח לעצמו נתניהו את החלק החשוב ביותר בממשלת הימין, שכן בלי כחלון יתקשה נתניהו להגיע ל-61 מנדטים ללא לפיד או המחנה הציוני.
 

גורמים בליכוד אמרו כי נושא ועדת הכספים טרם סוכם סופית והוא ידון במהלך הפגישות של הצוותים בממסגרת המשא והמתן הקואליציוני. את ראשות ועדת הכספים דורשת יהדות התורה עבור ח"כ משה גפני, שכיהן בתפקיד בעבר. 
בליכוד אומרים שניתן יהיה לגשר על הפערים בנושא זה באמצעות הבטחה של גפני ושל יהדות התורה להעביר בוועדת הכספים את כל הרפורמות שאותן מתכנן משה כחלון כשר האוצר ובינהן: רפורמת הבנקים ותוכניות שונות להוזלת מחיר הדיור ויוקר המחיה.
בתוך כך, אמרו גורמים בליכוד כי אין סיכוי שליברמן יקבל יקבל לידיו את תיק הביטחון כפי שהוא דורש, וכי מרבית הסיכויים הם שהתיק יישאר בידיו של שר הביטחון הנוכחי משה יעלון. לפי אותם גורמים, לליברמן מוצע תיק החוץ והתיק השני הוא תיק הקליטה. אם כך יהיה הסיכום, מי שתזכה לכהן כשרה היא שרת הקליטה היוצאת, סופה לנדבר.מסיכום זה תיפגע אורלי לוי אבוקסיס, מספר 2 בישראל ביתנו, שיועדה לתפקיד שרה ע"י ליברמן. בישראל ביתנו לא אישרו את ההבטחה.
בליכוד אומרים עוד כי קטנים סיכוייו של נפתלי בנט לקבל לידיו את תיק הביטחון, וכי לעומת זאת הכוונה היא להציע לו את תיק החינוך.