בתום פעילות מודיעינית אינטנסיבית, נעצרו הבוקר (רביעי) בגיר ושני קטינים תושבי מרכז הארץ, החשודים בהשלכת בקבוק התבעירה אמש מול ביתו של אלי ישי בשכונת הר נוף. השלושה הועברו לחקירה במרחב מוריה.


 


יעקב פעיל יח"ד, שהתראיין בגל"צ, התייחס לאירוע ואמר: "זה החל בעצרת תמיכה של כל הפעילים מרחבי הארץ שהגיעו לכנס בירושלים, אז הגיע רוצח שקוף שהתחיל עם הונדליזם שלו והשליך בקבוק תבעירה לעבר אותם תומכים. אלי ישי עלה למעלה והמוזיקה המשיכה בניגונה, ההתקהלות נמשכה סביב ביתו וכעבור כמה דקות בקבוק התעבירה הושלך סמוך לביתו, אנשים נבהלו, ראיתי את הלהבה של האש וישר עליתי לביתו של אלי ישי זה פשוט היה מפחיד".



הפעיל הסיף: "לדעתי זה פשוט פיגוע לחלוטין. לא ראינו את הזורק, התמקדנו בעצרת. לנקום באלי ישי זה לעשות גול עצמי, אז אולי אחרי הבחירות החליטו ללכת לו על הראש".



אל עצרת התמיכה בישי הגיעו אמש מאות מפגינים, ומחו  נגד תנועת ש"ס ומה שהם מגדירים כאלימות, פסילת קולות ורמאות שהופנו כלפיהם ע"י תומכי ש"ס במערכת הבחירות האחרונה.



יו"ר מפלגת יחד אלי ישי אמר למאות התומכים מחוץ לביתו: "אני אוהב אותכם, את כולם, את הפעילים, את ראשי המטות, וכל מצביעי יחד ועם ישראל. אני מודיע שאת המהפכה הזאת לא נעצור. אני כל כך מתחזק ומתעודד ממכם, האמונה שלכם בדרך שלנו מחזקת ומעודדת מאד".