שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע.

מדינת ישראל החליטה להשמיד את החקלאות בכלל, ואת החקלאות בערבה בפרט. אתמול הוקרן בערוץ הראשון סרט מטלטל על חורבן מושבי ומשקי הערבה, בגלל מגוון סיבות, שחלק גדול מהן נעוץ בהתעמרות של המדינה הציונית במי שהקימו כאן את אחד המפעלים הציוניים המפוארים ביותר. 
היום היתה הפגנת חקלאים גדולה בתל-אביב, בעין יהב נסגרו בשנים האחרונות מאה מתוך מאה וארבעים המשקים, וכל זה לא מזיז לממסד הישראלי את קצה אתם יודעים מה. מבחינתם בערבה יש בקושי עשירית מנדט, זה לא מעניין אף אחד. 

ובכן, זה מעניין אותי.  זה אמור לעניין אותנו, זה חבל ארץ קסום שקומץ חקלאים הפכו לגן פורח, ועכשיו זה הולך קיבינימט בגלל קומיסרים אטומים, צריך להציל את הערבה, ועכשיו. 
 
 

 


שלום, אני הילה קורח והיום אני השוטרת הטובה.
קופת חולים לאומית גובה מחולים 600 שקלים על מסיכת נשימה שנמכרת על ידי היבואן ב-250 שקלים. למה? לא ברור. התחלתם להתעצבן? יופי, זה לא הסוף. 
מבוטח הקופה שנזקק למסכה, צעיר בן 26 שחולה בניוון שרירים, גילה את העניין בטעות. לא רק שהקופה דרשה תשלום גבוה פי שניים וחצי, היא גם לא טרחה ליידע אותו שהוא יכול להשיג את הציוד במחיר זול יותר. שיטת מצליח קלאסית- למה לספר כל עוד הפראיירים ממשיכים לשלם ולא שואלים שאלות? 
איכשהו אני מצליחה להכיל את כל הרמאויות האלה ברמה היומיומית אבל כשמדובר באוכלוסיה נזקקת ומסכנה עף לי הפקק באופן מיוחד. 
 
זו הסיבה שאות השוטרת הטובה מוענק היום למרט גרצון, הלקוח האחראי והפיקח שעשה מה שכל אחד מאיתנו אמור לעשות- להשוות מחירים ולשאול שאלות. עכשיו רק צריך לגלות את כל שאר המוצרים שגובים עליהם מחיר מופקע - ואנחנו פיקס.