פרקליטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו, עו"ד יוסי כהן, התעמת בשידור חי עם אב הבית לשעבר של בית ראש הממשלה, מני נפתלי, וטען כי הוא משקר ומנסה לסחוט כספים מהמדינה.



לכך ענה מני נפתלי ב"פגוש את העיתונות" עם רינה מצליח בחדשות 2, כי "יוסי כהן מבין שאני תבעתי אותו על הוצאת דיבה, והוא מבחינתו יכול להבין דבר אחד - עוד לא הרשיעו אותי בשום דבר" והסביר את טענתו במהלך עדותו כי שרה נתניהו שותה שלושה בקבוקי שמפניה ביום.



"הסיפור של השמפניה", אמר נפתלי, "שאלו אותי האם הכרת את גברת נתניהו? אמרתי שנכנסתי לבית ראש הממשלה ונדהמתי לגלות שהיא שותה". עו"ד כהן תקף אותו ואמר: "אתה משקר. עמדת  על דוכן העדים ושאלת  - אני יכול להגיד משהו? ואז אמרת את זה. זה בלתי אפשרי לשתות שלושה בקבוקי מים ביום, אז שמפניה?"


מני נפתלי אמר כי הוא מוכן להיבדק במכונת אמת על המשפט הנ"ל: "אני מוכן ללכת לפוליגרף על הדבר הזה וגם שכל המתלוננות על הטרדות מיניות נגדי שילכו להיבדק בפוליגרף".
עו"ד כהן סיכם ואמר: "מי שהייתי שומע שאומר עליה, שהיא שתתה שלושה בקבוקי שמפניה, הייתי מפקפק בדבריו. היא שוקלת אולי 50 קילו, היא קטנת גזרה, איך היא יכולה לשתות שלושה בקבוקי שמפניה?".