היוזמה שמוביל הכומר גבריאל נדאף, לגיוס בני העדה הנוצרית לשירות צבאי במג"ב מעוררת מחלוקת ובערב שבת אף הובילה לתקיפה אלימה שעה שבן העדה הנוצרית תושב מעיליא תקף את רעייתו של קצין מג"ב נוצרי חבר בכיר בדסק ביטחון של "פורום גיוס העדה הנוצרית".


האישה נזקקה לטיפול רפואי בבית החולים בנהריה ואילו התוקף נעצר על ידי שוטרי תחנת עכו ומעצרו הוארך. סמוך לשעה 20.30 בערב שבת איים התוקף באוזני הקצין כי יפגע בכומר נדאף יו"ר הפורום ומנהיגם הרוחני של הנוצרים הארמים בישראל.

מיד לאחר מכן תקף החשוד את רעייתו של קצין המג"ב ופגע בה באלימות. התוקף אגב, מוכר למשטרה מאירועים קודמים ביניהם איומים נגד הכומר נדאף ונגד סאמר ג'זין, פעיל בפורום האמור ואב לחיילת בחיל האוויר.
 

הכומר גבריאל נדאף התייחס לאירוע התקיפה ולאיומים. "שוב נחצה קו אדום ולא ניתן להמשיך ולמתוח את החבל. מדובר פה בסיכון חיי אדם, בפגיעה בקצינים ובחיילים ופגיעה בתהליך ההיסטורי של שילוב העדה הנוצרית בחברה. ידועים לנו עוד מקרים של אלימות ואיומים גם נגד חיילות וחיילים נוצרים ובני משפחותיהם שנמנעים מהגשת תלונות בשל התעלמות מערכת המשפט מהנושא".
 
נדאף הוסיף .  "עצם העבודה שעשרות תיקים על אלימות, איומים והסתה נגדי ונגד פעילים בפורום גיוס העדה הנוצרית מעלים אבק בפרקליטות מבלי שמתקבלת החלטה בעניינם היא אות קלון על מערכת המשפט כולה. אני קורא מפה ליועץ המשפטי לממשלה ולפרקליט המדינה להתעשת כי הם הנושאים באחריות למה שקורה ולמה שעתיד לקרות אם לא יפעלו לאכוף את החוק ולעצור את האלימות".
 
בפורום גיוס העדה הנוצרית הוסיפו כי אנשי הפורום מתכוונים להפגין בקרוב מול בתיהם של היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה ולקרוא להם לא להפקיר את הנוצרים הישראלים.