מצבה של דורון גנון, בת ה-19 מקריית גת, שנפצעה לאחר שאדם נפל עליה במועדון "הפורום" בבאר שבע, התייצב וכעת היא נושמת בכוחות עצמה, כך דיווחו  היום (ראשון) בבית החולים סורוקה.



גנון עדיין סובלת מפגיעות קשות בעמוד השדרה והיא מטופלת ביחידה לטיפול נמרץ כללי. בבית החולים אומרים שעוד מוקדם להעריך את סיכויי ההתאוששות שלה.



האירוע התרחש ביום שישי בערב. על פי עדי ראייה, גנון ישבה באותה עת על ספסל בקומה הראשונה, כאשר נחבלה בראשה. היא פונתה כשהיא מורדמת ומונשמת לבית החולים סורוקה.



במהלך השבת גנון עברה ניתוח קשה שארך כתשע שעות. מתן גנון, אחיה בן ה-24 של החיילת, אמר ל"מעריב": "כרגע היא מונשמת. מצבה מוגדר קשה. שברה מספר חוליות בגב. עדיין לא מזיזה שום איבר בגוף".



האח הוסיף וסיפר: "הלילה היא יצאה עם שלוש חברות ילדות למועדון הפורום בבאר שבע. בזמן שהן ישבו, או שהייתה קטטה או שמישהו מעד מהטריבונה או מהקומה השניה, נפל על הגב שלה והיא איבדה הכרה במקום. מיד לאחר מכן חזרה אליה ההכרה. בזמן הזה קראו לעזרה ולא היה טיפול מיידי כמו שצריך. לקח 15 דקות עד שהגיע אמבולנס, שפינה אותה למיון סורוקה בבאר שבע. ביצעו לה בדיקות MRI ו-CT והתברר לרופאים שהמצב חמור".



ההורים גליה ויהודה, והאחים מתן ושי נמצאים כל העת ליד המחלקה לטיפול נמרץ, ומתפללים לשלומה. "כל המשפחה והמכרים הגיעו", סיפר מתן, האח שהגיע לחופשה בארץ מארצות הברית. "התפללנו למענה ואנחנו קוראים לכל עם ישראל להתפלל למענה. אנחנו רוצים לשמוע מעדי ראייה כדי שהתמונה תתבהר לנו", הוסיף האח.



דוברת מרחב הנגב, רפ"ק נאוה טבו, אמרה כי המשטרה לא טיפלה באירוע. ממועדון הפורום לא נמסרה תגובה, למרות פניות חוזרות ונשנות למשרדי המועדון במהלך סוף השבוע.


מהנהלת מועדון "הפורום" נמסר בתגובה: "המועדון פעל בצורה אחראית ומסודרת ולפי הנהלים וחשוב להדגיש שאין חשד לפלילים. חובש מוסמך, מטעם המועדון, ניגש לדורון, העריך את מצבה והזעיק באופן מידי את מד"א, שהעניקו לה טיפול רפואי. דורון קיבלה טיפול מידי: מרגע התאונה ועד לרגע בו עזב האמבולנס את מתחם המועדון לכיוון ביה"ח עברו בין 12-14 דקות. בנוסף, בניגוד לפרסומים, יש לציין כי הבחור שנפל על דורון לא נפל מקומה עליונה, אלא ממדרגה בגובה של כ-50 ס"מ. אנו מצרים על המקרה, ומאחלים רפואה שלמה".