כתב אישום הוגש היום (שני) נגד מפקד גדוד צבר לירן חג'בי, בגין הטרדה מינית של חיילת ששירתה תחת פיקודו. הטענה של החיילת התובעת היא שסעיף העונש עליו הוסכם קל מידי, כך פורסם בחדשות ערוץ 2. 
 
 החיילת המוטרדת הודיע כי בכוונתה להגיע לבית הדין הצבאי ולהודיע כי היא תתנגד להסכם הטיעון שהתגבש.  בעסקת הטיעון שהתקבלה הודה חג'בי כי חיבק ונישק את הקורבן בניגוד לרצונה.
 
בעקבות הגשת כתבת האישום פרסמה החיילת את התכתבות  המסרונים בינה ובין חג'בי.  בתגובה למסרון בו שאלה אותו החיילת "למה עשית את זה?", כתב לה חג'בי : "ברוכה הבאה לעולם שלי. אני משום מה מצליח לפגוע באנשים הכי חשובים לי בכלל בחיים וזה בגלל הדפקט הזה שיש בי. זה כאילו מתגלגל ואני לא מצליח לעצור את זה"
 
לאחר שעזבה את הגדוד, לטענתה בגלל הטרדותיו החוזרות ונשנות של חג'בי, שלח לה החשוד מסרון בו נכתב: "את יודעת שאני מעריץ אותך ואת רל"שית תותחית ושאני אוהב אותך כמו בת. מתנצל וכואב שפגעתי בך כמו שפגעתי. זה יצא מפרופרציות ולעולם לא אותתר עלייך אם זה תלוי בי. אני בדיכאון מהסיפור הזה כמה ימים ולא מוכן שתלכי".
בהודעה אחרת כתב חג'בי "היו פה שני צדדים למטבע אבל זה מאחורי כבר. אמרתי לך מספיק שלא התכוונתי לפגוע וחבל שיצא ככה ושאת יקרה לי מאוד ונראה לי שלא צריך להפוך את זה למשהו אחר"

החיילת השיבה מסרון ושאלה : "איזה צד היה לי במטבע?" חג'בי השיב: "מה זה משנה עכשיו באמת? את יקרה לי ואני רוצה שתיהי איתי ואיתנו בגדוד כרלש"ית. לא מבין למה את מתעקשת". 
 פרקליטו של חג'בי, אל"מ אשר הלפרין אמר על כתב האישום שהוגש כי "בין החשדות המקוריים לבין כתב האישום שהוגש היום יש מרחק רב מאוד. מדובר פה בלירן חג'בי,  שהוא אחד המפקדים, הייתי אומר, הנערצים בצה"ל.מפקד שהוביל את חייליו בהצלחה רבה וזכה, הוא והגדוד שלו, בהצטיינות". 
 
עו"ד של החיילת המוטרדת רוני אלוני שאלה בתגובה לדברים: "האם זה הגיוני שבגלל שהוא כל כך גיבור צריך להקל בעונשו? אני מסופקת".
מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "בהסדר הטיעון שהתקבל הודה הנאשם בכל העבירות המיוחסות לו. הסכם הטיעון התקבל תוך התחשבות במכלול הנסיבות והאירועים".