ביום השני של מחאת התלמידים כנגד המשך העיצומים של ארגון המורים במספר בתי ספר בארץ, הגיעו הערב (שני) כ-15 תלמידים למשרדי ארגון המורים על מנת למחות בנושא. 

מחאת התלמידים מתרחשת כתוצאה מעיצומי ארגון המורים, שעדיין ממשיכים במספר בתי ספר ברחבי הארץ ולא מוכנים ללוות טיולים שנתיים, למרות הצהרת בית המשפט הארצי לעבודה בירושלים כי הם מצפים מהמורים לחזור וללוות את הטיולים. 
איילה, נציגת מועצת הנוער, סיפרה כי התלמידים רצו להשמיע את מחאתם בנושא: "המטרה שלנו בהקמת מאהל המחאה הזה היתה לדבר אל נציגי ארגון המורים הארצי ובראשם רן ארז. רצינו שישמעו אותנו כל בוקר כשהם מגיעים למשרד, כשהם הולכים לאכול צהריים או יוצאים הביתה, ואכן הבוקר בזמן הקמת מאהל המחאה מתחת למשרדי ארגון המורים הארצי רן ארז עבר במקום. קראנו לו להפסיק את העיצומים, והוא איחל לנו בהצלחה במחאה". 


להפסיק את העיצומים לאלתר. צילום: מועצת התלמידים הארצית 

היא הוסיפה כי "כרגע אנחנו עומדים 20 תלמידים ממועצת התלמידים והנוער הארצית מתחת למשרדי ארגון המורים, ובשם כל תלמידי ישראל מפגינים וקוראים לארגון המורים להפסיק את העיצומים על הטיולים השנתיים לאלתר". 

אתמול הקימו התלמידים מאהל מחאה מול משרדי ארגון המורים בתל אביב, ועל פי התכנון של מועצת הנוער הארצית,  הם יישארו שם עד יום רביעי, אז תתקיים צעדת תלמידים ממשרדי הארגון למשרד החינוך בעיר.

יו"ר ארגון המורים, רן ארז, כתב למוריו באחת ממכתביו האחרונים לציבור המורים: "העיצומים אמנם ממשיכים, אך ארגון המורים יפעיל שיקול דעת, ויסכים , ככל הניתן, להוציא טיולים אשר בהם יצרפו למורים מלווה טיולים מוסמך".