המשטרה טוענת כי פענחה את רצח הזמר רומן סימחייב בחודש ינואר בראשון לציון.  החשוד במעשה הוא אדוארד יצחקבייב,בן 38 מדימונה. 



כזכור, ב-21 בינואר לפנות בוקר נורה סימחייב למוות בתום הופעה שקיים באולמי אריסטון שבתחנת הדלק ברחוב לישנסקי בראשון לציון. על פי החשד ניסה היורה לרצוח גם את אחיו של הזמר שהוזעק למקום לסייע בידו, אולם הוא נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.



סמחייב, כך נודע, נורה בעת שישב באולם ביחד עם בעלי המקום ואנשים נוספים ובמהלך ויכוח שעיקרו על רקע כספי הוא נורה על ידי אחד הנוכחים. 



חקירת האירוע הוטלה על ידי מפקד מרחב שפלה, תנ"צ יהודה בן עטר ועל צח"מ שפלה בפיקודו של פקד אסף מוסרי, שניהלו מצוד אחר יצחקבייב, שהיה במנוסה, תוך שהם אוספים ראיות הקושרות אותו לביצוע המעשה.



יצחקבייב הסגיר עצמו למשטרה כשלושה שבועות לאחר הרצח. במהלך חקירתו, קשר עצמו למעשה, אך טען להגנה עצמית. אלא שהחוקרים אספו ראיות המספקות תשתית מספקת להגשת כתב אישום נגדו בגין עבירת רצח.



בימים הקרובים תגיש פרקליטות מחוז מרכז לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד כתב אישום נגד יצחקבייב בגין עבירות רצח, ניסיון לרצח, שיבוש מהלכי משפט והעלמת ראיות.