המוזיקאי המוכר, שנעצר שלשום (שישי) בחשד שהיכה את אשתו ואיים עליה, סיפר הבוקר בגלי צה"ל על החוויה הלא פשוטה שעבר: "זו חוויה מאוד מטלטלת. אבו כביר, עם כל הרצון של הסוהרים להקל על שהייתך שם זה מאוד לא סימפטי".  

 הזמר, שבית המשפט שחרר אותו אמש למעצר בית של שלושה ימים, התייחס לסערה הציבורית שעורר המקרה, וטען כי הוא נופח, וכי הוא רחוק מהמציאות: "דברים נופחו מכל פרופורציה. אבל זו טבעה של ההתנהלות של המשטרה והתקשורת במקרים כאלו. לא היתה אלימות ובוודאי שלא היתה סטירה".

הזמר שטח את גרסתו להשתלשלות העירועים שהובילו למעצרו: "


אבו כביר. "לא חוויה סימפטית במיוחד". צילום: פלאש 90


הזמר התייחס לאיומים שנטען שהשמיע כלפי זוגתו, והבהיר כי "האיום שהושמע היה 'אם תלכי למשטרה זה יהיה הסוף שלי', ולא 'אם תלכי למשטרה זה יהיה הסוף שלך'. אני  לא נכנס למה הביא אותה להתלונן, אבל בסופו של דבר היא הודתה שלא היתה אלימות". 



"המשטרה שלחה צלם למעצר שלי"


בניגוד לדיווחים כאילו נמלט מהמשטרה, אמר הזמר כי "אף אחד לא נמלט. היתי צריך לצאת מהבית. אף אחד לא ברח לשום מקום. האבסורד הוא שראיתי תמונות שהמשטרה סיפקה מרגע המעצר שלי, כלומר הם שלחו צלם. זה מעלה תהיות. השאלה אם יש טעם לייצר תיאום בין המשטרה לתקשורת ולשלוח צלם".

הוא סיים את דבריו ואמר כי "הסערה תעבור, מי שירצה להבין יבין,  ומי שלא לא ירצה לא יבין. את חשבון הנפש שלי שלי אני אעשה עם עצמי, ולא עם התקשורת. אני חושב שבכלל, בני זוג, צריכים לדעת מה כל צעד שלהם יעשה לצד השני ולשניהם ביחד. וצריך לגלות יותר אחריות". 

המוזיקאי המוכר, בן 48, תושב תל אביב, נעצר שלשום בחשד כי במהלך השנתיים האחרונות היכה את אשתו ואיים על חייה.אתמול הובא החשוד לבית המשפט השלום בתל אביב, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו. בית המשפט החליט בתום הדיון לשחררו למעצר בית בן שלושה ימים.

ביום שישי התלוננה בת זוגו של המוזיקאי, וטענה במשטרה כי בן זוגה תקף אותה והיכה אותה. לדבריה, במהלך השנתיים האחרונות עלו יחסיהם של השניים  על שרטון, ובן הזוג, בנסיבות שונות,תקף אותה ואיים עליה.

שלשום אירע האירוע שמבחינתה היה 'הקש ששבר את גב הגמל', ובו החליטה בת הזוג להתלונן כאמור במשטרה. שוטרי מרחב יפתח יצאו לביתם של בני הזוג, זיהו את החשוד ברחוב, סמוך לביתו, וביצעו את מעצרו.