חשד לרצח בנצרת. סימני אלימות נתגלו על גופת תיירת פולניה בשנות ה-20 לחייה שדווחה בחמישי האחרון כנעדרת, ואשר נמצאה היום (ראשון) בשעות הצהריים בחורשה סמוכה לבית ספר בשכונת הר הקפיצה בנצרת.
סמוך לשעה 13.00 בצהריים נתקבל בתחנת נצרת דיווח מעובר אורח שחלף במקום ואיתר בשטח חורשה הסמוך לבית הספר עמל אל קבצה בשכונת הר הקפיצה בנצרת גופת צעירה כשעליה סימני אלימות. כוחות גדולים מתחנת המשטרה בנצרת וממחוז צפון הוזנקו למקום לרבות חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) והחלו בבחינת ראיות.
לאחר שעות של עבודה בשטח פונתה הגופה למכון לרפואה משפטית באבו כביר שם נותחה לצורך בירור נסיבות המוות. במשטרה מעריכים כי מדובר ברצח על רקע פלילי אולם גם הכיוונים בשלב זה נחקרים. מדובר ככל הנראה בצעירה תיירת מפולניה שהשתייכה לקבוצה אשר טיילה במקום ואשר בחמישי בערב נתקבל במשטרה דיווח על היעדרה.
במקרה אחר, בשביל הירידה מהר הארבל בצפון, נמצאה גופה נוספת של אישה אולם בשלב זה לא ניתן לקבוע את זהותה. חוקרי תחנת טבריה הגיעו לזירה ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע.
גופתה של המנוחה נמצאה מתחת למצוק בשביל הירידה מההר וכוחות חילוץ גולן של המשטרה הוזנקו למקום לסייע בחילוצה של הגופה שהועברה גם היא לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.