12 שנים אחרי שנאנסה ועברה התעללות מינית בעת שהייתה קטינה בת 12 על ידי גבר נשוי, אז בן 32, הצליחה צעירה תושבת המרכז לזהות את תמונתו של מי שפגע בה בהיותה קטינה והיא החליטה להגיש נגדו תמונה במשטרת מחוז מרכז. מחר (שני), יוגש נגדו כתב אישום חמור בבית המשפט המחוזי מרכז בלוד. 


בעת שגלשה הצעירה באינטרנט לפני כארבעה חודשים, היא נקלעה לתמונה של גבר בן 44 אשר גרמה לה לצמרמורות ולמועקה. מבלי לחשוב פעמיים החליטה הצעירה בחודש דצמבר להגיש תלונה במשטרה כנגד האיש אשר לדבריה ריסק את נפשה בנעוריה. הגבר ניצל תמימותה, בעל אותה במספר הזדמנויות, ביצע בגופה מעשי אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים.

בתלונה שהגישה הצעירה במשטרה, היא טענה כי בהיותה בת 12 יצר איתה קשר באמצעות מערכת צ'אט קולית באינטרנט. החשוד הציג עצמו בן 18 זאת כשהיא מציגה עצמה בת 14. בשחזור מפורט ומדהים בדיוקו, גוללה הצעירה בפני החוקרים את מעשיו המפלצתיים והנבזיים של החשוד, איש מחשבים בכיר, שניצל את הילדה והצליח לשכנע אותה להיפגש עימו בסביבת מגוריה. מאז שנת 2003 ובמשך ארבעה חודשים ניהל איתה החשוד מאות שיחות חלקן טלפוניות וחלקן באינטרנט, נפגש איתה מספר רב של פעמים, וקיים איתה יחסי מין מלאים, אנס אותה וביצע בה מעשי סדום. 
 
החשוד לא בחל במעשיו, גם ועל אף שידע את גילה והמשיך לבצע את המעשים בכל מפגש איתה. בתלונה מציינת הצעירה "כשנכנסתי לפייסבוק ולפתע קפצה התמונה של האיש מיד חזרה לי הפרשה המחליאה שבדיעבד נפלתי קורבן לעבריין מסוכן. הוא ניצל אותי ופגע בנפשי". הצעירה סיפרה לחוקרים פרטים מלאים אודות זהותו של החשוד, בני משפחתו ואף כלבו. "נחשפנו למאות שיחות של החשוד עם הקטינה לפני 12 שנים, הוא הסתבך בתשובות שלו ולא ידע להסביר את מהות השיחות והנסיבות. לעומתו, הצעירה הייתה עקבית מאוד, מדויקת וחשפה "סרט רע" של חייה כשהיא מפרטת סממנים שרק אדם שהיה בקרבת החשוד ובקשר עמוק איתו יכול לדעת", אמר בכיר במשטרה המעורה בפרטי החקירה.
 

לפני כשבוע, נעצר החשוד בתום חקירה סמויה ובחקירתו הכחיש כל קשר מיני עם המתלוננת. לטענתו, הקשר הטלפוני וההתכתבויות שהתנהלו ביניהם נבעו אך ורק תוך דאגה לשלומה. החוקרים לא ויתרו ובחיפוש במחשבו האישי נמצאו תמונות פדופיליות ופורנוגרפיות רבות שאת הימצאותן הסביר כי רצה לסייע למשטרה באיתור פדופילים. ההסבר המגוחך לא שכנע את חוקרי מפלג ההונאה של מחוז מרכז, החליטו להאריך את מעצרו והבוקר, כאמור, הוגש נגדו כתב האישום.