בשבועות האחרונים נחשפנו ללא מעט סרטונים שמציגים את ה"ישראלי המכוער", אבל הסיפור הזה מוכיח שיש פה גם אנשים אחרים. הכול החל אמש (ראשון) כאשר ארמן בת ה-19 מרעננה מצאה תיק בתחנת אוטובוס בעיר. לאחר הסתכלות קלה בתוך התיק, היא גילתה בו כ-100 אלף שקלים ביחד עם דרכון. 



ירדן לקחה את התיק לביתה וניסתה בעזרת משפחתה למצוא את בעל התיק. לפי דרכונו וגילו ניתן היה להניח שהוא ניצול שואה. משפחת ארמן כולה התגייסה על מנת למצוא את בעליו החוקיים של התיק ולאחר חיפוש באינטרנט ובדרכים אחרות, מצאו בני המשפחה כתובת על שמו של בעל הדרכון בהרצליה. הוריה של ירדן נסעו לכתובת שמצאו ושם הסתבר להם שבעל הדרכון אינו גר יותר בדירה שמצאו.



החמ"ל של משפחת ארמן לא הרפה והם הצליחו להשיג את הכתובת הנוכחית של בעל התיק. ההורים שוב יצאו לדרך כשהפעם הכתובת היא רעננה. הזוג ארמן הגיע לבית אך לא היה מענה. הם החליטו להשאיר פתק בתיבת הדואר עם הבשורה המשמחת בדבר מציאת האבידה. גם אז, הם עדיין לא זכו לתגובה.



היום בצהריים השיג אחיה הגדול של ירדן, את הטלפון של בעל התיק שהתברר שחי עם רעייתו ושניהם קשישים ניצולי שואה. האח (שביקש להישאר בעילום שם) התקשר למספר. הזוג ענה לשיחה, והשניים לא האמינו למשמע אוזניהם. הם קבעו להיפגש עם משפחת ארמן.



היום בצהריים הגיעו בני משפחת ארמן לדירתם של זוג ניצולי השואה ברעננה. הם החזירו להם את תיק המזומנים ואת הדרכון האבוד. בני הזוג היו במצב רוח מרומם, ומרוב התרגשות בעל התיק נותר ללא מילים. הם הודו מקרב לב  לירדן ומשפחתה על החזרת התיק האבוד.