אסון כבד ביישוב בית אל. בניהו שוקרון, ילד בן חמש, נדרס היום (שני) בצהריים למוות על ידי אוטובוס הסעות, בעת שרכב על אופני ילדים עם שלושה גלגלים ביישוב. הלווייתו תיערך הלילה בבית העלמין ביישוב.


מחקירת האירוע עולה כי הילד ירד אל הכביש שלא במעבר מוסדר כאשר הוארוכב על גבי תלת אופן. ברדתו אל הכביש נכנס בין גלגלי האוטובוס מבלי שנהג האוטובוס הבחין בו ותוך כדי נסיעה דרס אותו למוות. 



התאונה הקשה התרחשה ברחוב מעגלי הראי''ה ביישוב. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו לילד במקום טיפול רפואי, כאשר הוא היה במצב אנוש. מאוחר יותר נאלצו פראמדיקים של מד"א בזירת התאונה לקבוע את מותו של הילד. 



פארמדיק מד"א אורי צחי, שהגיע לזירת התאונה הקשה, סיפר: "המראה היה קשה מאוד, כשהגענו למקום ראינו אוטובוס עומד במרכז הכביש ועל הכביש שכב ילד כבן 5 שבסמוך אליו קורקינט מפורק. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעה רב מערכתית קשה ביותר. בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו בסיוע כוח רפואי של צה"ל כשהגיע למקום".



במודיעין נפצע היום בינוני צעיר הולך רגל שחצה כביש במעבר חציה בשדרות החשמונאים בעיר. הצעיר נחבל בראשו מפגיעת רכב, ומתנדבי איחוד הצלה מסניף 'מודיעין' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים. נסיבות התאונה ייבדקו על ידי  המשטרה. 
 
כיתת לימוד שלמה מידי שנה


בעמותת "אור ירוק" ציינו בעקבות התאונה בבית אל, כי מתחילת שנת 2015 נהרגו תשעה ילדים (בגילאי 14-0) בתאונות דרכים, כאשר בממוצע בכל שנה נהרגים כ-40 ילדים. 
 
"כיתת לימוד שלמה נמחקת", ציינו בעמותה, "הנתון הקשה הזה מציב את מדינת ישראל במקום הראשון בשיעור הילדים ההרוגים מתאונות דרכים מקרב המדינות המתקדמות".
 
מנכ"ל העמותה, שמואל אבואב תקף בחריפות התנהלות המדינה, בתחום ההסברה והחינוך לבטיחות בדרכים: "מדינת ישראל לא שומרת על הילדים שלה. מידי שנה עשרות ילדים מקפחים את חייהם בתאונות דרכים ותפקיד המדינה הוא להגן עליהם", הוא טען, "צריך להעניק לכל ילד שעה שבועית של בטיחות בדרכים ולהטמיע בילדים כבר מגיל צעיר את החשיבות של זהירות בדרכים, נוכל להציל חיים של ילדים רבים".